sâmbătă, 9 august 2014

MĂDĂLINA MANOLE ! O ULTIMĂ DORINŢĂ ! LA CRUCEA MARELUI MANOLE !

                         9 August  2014, ora16,18 după  amiaza !

Abia apucasem dragilor, ca să-mi notez în caiet ceea ce auzisem anterior, căci iată cum ,un glas striga foarte tare aşa :

             "La Crucea  marelui  Manole !"

Clipă în care dragii mei, văd Un Cimitir spre  Est , şi o alee în acest Cimitir, o alee asfaltată , pe care aleargă cineva tare bucuros, având o floare în mâna stângă, o floare galbenă  şi pe care o ridicase fericit deasupra capului, şi sărea într-un picior de bucurie.
Era un bărbat în vârstă, care alerga pe alee, spre un mormânt anume, ca să-i ducă acea floare galbenă.
Desi era în vârstă ,bărbatul alerga fericit pe alee, de parcă ar fi avut 20 de ani.
Aud din nou glasul care spune :

                     "La Crucea marelui Manole !"

In acest moment, bărbatul se întoarce cu faţa spre mine, iar acum îl văd cine era, spre marea mea uimire. 
Cred dragii mei, că aţi intuit şi voi cine era acest bărbat. 
Era chiar tatăl regretatei şi mult îndrăgitei ,Mădălina Manole.
Dragii mei, chiar în acest moment mă gândeam ,cum îl cheamă oare pe tatăl Mădăinei Manole, pentru că voiam să-i scriu numele.
Iar acolo Sus, gândul meu a fost cunoscut şi un glas  mi-a răspuns la gândul meu :
                         "Ion  Manole ! "
Dragii mei, ştim cu toţii că tatăl Mădălinei Manole, este foarte bolnav.

                  
    1. Libertatea ‎- 3 days ago
      Nenorocirile se ţin lanţ în familia Mădălinei Manole, artista care, în urmă cu patru ani, şi-a pus capăt zilelor. Tatăl regretatei cântăreţe, Ion ...

    More news for TATĂL MADALINEI MANOLE ULTIMA DORINTA




  1. Cancan.ro - Ultima dorinta a tatalui Madalinei Manole ...

    https://ro-ro.facebook.com/cancan.../8553342712103...Translate this page
    www.cancan.ro: Ramas fara nicio speranta dupa atacul cerebral care l-a tintuit la pat, tatal Madalinei Manole isi striga ultima dorinta! Toti cei dragi au ramas fara ...
  2. Tatal regretatei Madalina Manole: «Ultima dorinta e sa-mi ...

    www.ziareonline.com/stire-tatal-regretatei-madalina-m...Translate this page
    4 days ago - Tatal regretatei Madalina Manole: «Ultima dorinta e sa-mi tin nepotul in brate Nenorocirile se tin lant in familia Madalinei Manole, artista care, ...

Tatăl Mădălinei Manole, în stare gravă la spital. Abia se mai ...

www.evz.ro/tatal-madainei-manole-in-stare-grava-la-s...Translate this page
3 days ago - Tatăl Mădălinei Manole abia mai poate vorbi şi nu se mai poate mişca. De la moartea fiicei sale, Ion Manole nu a mai avut linişte şi s-a luptat în

Dar nu aş vrea ca să mă gândesc, la ce este mai rău.
Ci am să mă rog pentru tatăl Mădălinei, ca să se facă bine,  şi să poată merge din nou la Cimitirul din Ploieşti,acolo unde se odihneste pentru veşnicie fiica lui, şi pentru care a vărsat şi varsă atâtea lacrimi. 
Faptul că acum este grav bolnav, se datorează suferinţei sufletesti ,de când şi-a pierdut fiica, şi despre care, nici în ziua de astăzi ,nu este lămurit cum si de ce a murit copila sa.
Daţi clik pe poza din link, si  ne vom aminti de Mădălina Manole, aşa cum a fost ea, când era în viaţă.
Este un frumos Video - clip ,special făcut în Memoria celei care a fost ...Fata cu părul  de Foc!

DUMNEZEU  S - O IERTE , ŞI S -O ODIHNEASCĂ  ÎN ÎMPĂRĂŢIA  SA ! 
                          

FATA DRAGA...NU FI TRISTA... - YouTube

                               www.youtube.com/watch?v=RJ7lqG_dabQ
                         Jul 15, 2010 - Uploaded by braveheartliv
NU FI TRISTA... braveheartliv ... NU FI TRISTA...by YouTube · 4:47 ... Madalina Manole - Mi-e                        
               Mădălina  Manole !                   ...


Fraţilor, să ne rugăm pentru sănătatea  tatălui  Mădălinei  Manole, dar şi pentru Fata cu părul de foc, ceea ce a fost Mădălina  Manole, pentru ca Bunul Dumnezeu s-o ierte întru Marea  Sa Milă, şi s-o odihnească în Împărăţia Sa.
Să ne rugăm şi pentru mama Mădălinei , care nu mai are lacrimi sărăcuţa, de câte lacrimi a vărsat ,de când nu mai este Mădălina.
Mama Mădălinei are nevoie de Rugăciunile noastre, ca să se întărească sufleteste si trupeste, pentru a putea face faţă, la toate câte sunt şi la toate câte o aşteaptă.              

VIDEO Imaginile durerii! Mama Madalinei Manole si-a jelit ...

www.wowbiz.ro/video-imaginile-durerii-mama-madal...Translate this page
Jul 14, 2014 - Imi placeau thailandezele si japonezele. .... Astazi este ziua in care Madalina Manole s-a nascut in urma cu 47 de ani. Parintii cantaretei au fost la mormantul ei sa aprinda lumanari si sa ii duca flori. ... baietelul pe care l-a botezat acum 5 ani, a inceput sa planga atunci cand a vazut poza Madalinei Manole 
Dragii mei, să învăţăm să preţuim pe cei dragi nouă, cât sunt în viaţă! Cînd nu vor mai fi în viaţă, regretele noastre,lacrimile noastre, suferinţa noastra, nu-i va mai putea aduce înapoi.
Nu este deloc greu ! Faceţi-vă timp fraţilor, şi staţi cu cei dragi de vorbă, spuneţi-le cât de mult îi preţuiţi şi cât de mult îi iubiţi, pentru că, nu se ştie niciodată, daca mai târziu, peste un ceas, sau peste o zi, sau peste un an...,etc, o să mai avem cui să-i spunem, ceea ce nu am spus şi am ţinut în inimă .,.din lipsă de timp, sau chiar din nepăsare..
                                        Cu dragoste şi cu preţuire, 
                                                                 Maria. 

2 comentarii:

  1. Este foarte ciudat ca, desi sunt atat de multe semne de intrebare, lucrurile nu au avansat in cercetare si a ramas "sinucidere"; cine este oare acest fost sot al Madalinei Manole care nu a avut ici o problema sa isi "confiste" copilul, sa profite de mostenirea financiara si imobiliara si mai ales, sa se afiseze la cateva zile cu o iunita blonda.

    RăspundețiȘtergere
  2. News for TATĂL MADALINEI MANOLE ULTIMA DORINTA
    TATĂL MADALINEI MANOLE ULTIMA DORINTA

    Tatăl regretatei Mădălina Manole: «Ultima dorinţă e să-mi ...
    Libertatea ‎- 3 days ago
    Nenorocirile se ţin lanţ în familia Mădălinei Manole, artista care, în urmă cu patru ani, şi-a pus capăt zilelor. Tatăl regretatei cântăreţe, Ion ...

    More news for TATĂL MADALINEI MANOLE ULTIMA DORINTA
    Cancan.ro - Ultima dorinta a tatalui Madalinei Manole ...
    https://ro-ro.facebook.com/cancan.../8553342712103...Translate this page
    www.cancan.ro: Ramas fara nicio speranta dupa atacul cerebral care l-a tintuit la pat, tatal Madalinei Manole isi striga ultima dorinta! Toti cei dragi au ramas fara ...
    Tatal regretatei Madalina Manole: «Ultima dorinta e sa-mi ...
    www.ziareonline.com/stire-tatal-regretatei-madalina-m...Translate this page
    4 days ago - Tatal regretatei Madalina Manole: «Ultima dorinta e sa-mi tin nepotul in brate Nenorocirile se tin lant in familia Madalinei Manole, artista care, ...

    RăspundețiȘtergere