joi, 28 august 2014

HUNEDOARA ! HUNEDOARA VA DISPĂREA ....!

                                  26 August 2014, ora 5,30 dimineaţa !

                          
                                                                      Dragii mei,

Astăzi în zori , O  LUMINA alba orbitor de stralucitoare, mă trezeste şi aud un glas tare grabit, un glas care făcea un anunţ ,deloc plăcut urechilor .
Şi glasul dragilor, spune aşa :

                  "Hunedoara !
               Atenţie la Hunedoara !
              Hunedoara  va  dispărea.....!"

Iar glasul a disparut ca un ecou ! Nu a mai continuat,.
Dragii mei, eu nu stiu cum sa-mi explic aceste cuvinte. Dar totuşi ma gândesc că ,s-ar putea sa dispară ca şi judeţ, şi să se facă O Regiune ,cu un alt nume ! Nu stiu, zic şi eu. 
Altfel cum să dispară Hunedoara ?
Voi dragii mei, ce părere  aveţi ?
Astept cu drag si părerile voastre
                                Cu dragoste, Maria.   

Un comentariu:

  1. Cand ma gandesc la Hunedoarea, imi apare in minte orasul Pompei. Dar nu inteleg de ce?!

    RăspundețiȘtergere