sâmbătă, 23 august 2014

VA VENI O AVALANŞĂ DE CUTREMURE !



                                                    23  August 2014 ,ora 8 dimineaţa !

      Astăzi dimineaţă dragilor,când să ma hotarasc sa ma dau jos din pat, aud un glas care vorbeste de parca ar face o recapitulare, o prezentare a Cutremurelor.
Şi văd cu ochii închişi dragilor, o încăpere ca a unui Institut de Fizica a Pământului, iar aici era un barbat care arăta pe acest Aparat de măsurare a intensitaţii Cutremurelor.
Aparatul era roşu intens, foarte intens, cum este acesta de mai jos.


Cutremurele, tot mai dese...
 Acel bărbat al cărui chip nu-l vedeam ,spunea foarte iritat aşa:

              "Iată ! 4,9 pe scara richeter !
           6,5 pe scara richeter !"

Apoi dragilor, glasul se pierde ca un ecou, iar eu deschid ochii şi -mi notez repede toate cele auzite şi văzute.
Dragii mei, eu nu stiu unde si când vor avea loc aceste CUTREMURE, acest val de CUTREMURE ! 
Ceea ce stiu ,este ca ROMANIA va fi ocrotita de Cutremure devastatoare .
Credinţa poporului român, Venirea a doua a Mântuitorului în ROMANIA, dragostea şi mila faţă de Aproapele , toate ne fac scara pentru mântuirea sufletului nostru. 
                                    Cu dragoste, Maria. 
  

3 comentarii:

  1. -La 4,9 ne aducem aminte ca pamantul este o fiinta si se misca, la 6,5 se poate sa pice ceva, mai ales alea de pe Lipscani si cateva din alea cu bulina rosie, chiar daca locatarii au dat-o jos!

    RăspundețiȘtergere
  2. La un cutremur mare de peste 7,2 R ,cum l-a prevazut dl.Istrate , in Bucuresti 75% din cladiri si cu bulina si fara bulina vor fi la pamint.... Va dati seama?
    Eu ma gindesc la ce poate face guvernul si institutiile din subordine in caz de o calamitate de acest fel.

    RăspundețiȘtergere
  3. Lasa ne , frate cu Istrate...omul e dus cu pluta...a prevazut 7.5 grade in sept 2001 ... Chiar nu pricepeti ca Istrate nu stie de capul lui ?! Eu am discutat personal cu el....Tu ai citit cartea aceea care anunta numai razboie intre 2000-2010 ??? Spune le povesti altora...

    RăspundețiȘtergere