miercuri, 20 august 2014

UN SOARE ALB ŞI MIELUŞELUL LUI DUMNEZEU TATĂL !

                                   19  August  2014, ora 6,18 dimineaţa !

              Mieluşelul  Lui  Dumnezeu, Fiul  Tatălui,
               Miluieşte-ne  pe noi !"

Aşa  cântau multe glasuri, care se asemănau cu UN  COR  de Îngeri.
Deci, în timp ce mai stateam în pat ,cu ochii închişi fiind, aud dragilor Cor ca de Îngeri , care cânta aşa :


                     "Slavă  Ţie Doamne, Slavă  Ţie !                           Mieluşelul  Lui  Dumnezeu, 
                                Fiul  Tatălui, Slavă  Ţie ! 

Clipă în care dragii mei, văd cu ochii închişi un Cer de noapte, albastru violet, şi pe acest Cer, care era în locul plafonului camerei mele, văd ceva uimitor , ceva Dumnezeiesc.
Iată cum fratilor, un glas mi-a spus mai înainte, cand scriam ca vedeam ceva uimitor, glasul imi spune sa scriu.... Dumnezeiesc !
Şi m-am supus glasului, si am adăugat si cuvantul...era ceva Dumnezeiesc.
Dar să revin! Pe Cerul albastru violet vad dragii mei, UN  SOARE alb ,cu multe raze  albe ,ca niste linii drepte. 
Era un Soare imens, perfect rotund şi foarte stralucitor.
Soarele fratilor, s-a înconjurat singur de un pătrat de Stele aurii, extrem de strălucitoare.
Acum în pătratul de Stele aurii, stralucea Soarele  alb , cu raze multe şi lungi.
În stanga ,de după mijlocul Soarelui, la partea de sus dragii mei, ca si pe UN  TRON, stătea aşezat Mântuitorul nostru, Iisus  Hristos !
                                            

Iisus  Hristos, Domnul şi Mântuitorul nostru, era chiar între Razele de Soare albe,la partea de sus, jumătatea din stanga ,cum priveam eu. Era îmbrăcat în veşminte albastre cu roşu, foarte luminoase şi catifelate.
În faţa Mântuitorului ,ca si pe o masă făcută din RAZELE SOARELUI  alb stralucitor, stralucea Dumnezeiesc de frumos, O  SFÂNTA  EVANGHELIE
Evanghelie 20-102                  
                    

  Aşadar  fratilor,vedeam cu ochii închişi fiind, Cerul albastru violet, chenarul de Stele galbene, iar în chenarul imens, Soarele alb stralucitor, şi printre razele Soarelui alb stralucitor, la jumătatea din stanga noastra, partea de sus, stralucea pe Tronul Său ,Mântuitorul nostru Iisus Hristos.
Iar în faţa Mântuitorului, printre razele Soarelui alb , stralucea Dumnezeiesc de frumos ,O  SFANTA  EVANGHELIE, cu stralucire de Soare.
Ca din aur toată, arăta Sfanta  Evanghelie. 
Dragii mei, era uimitor de frumos, ca să văd toate aceste Minuni Dumnezeiesti , în camera mea, ca si dincolo de plafon.
Să nu vă pierdeţi niciodată Credinţa ,fratilor !
Dovada vie a existenţei Lui Dumnezeu, sunt chiar eu fratilor, care vă scriu aici zilnic, cu mare drag şi cu toată dragostea sufletească.
Bunătatea inimii, Credinta, Mila si Dragostea, sunt Virtuţi fratilor, care ne construiesc Scara către Cer,Scara ce duce în Împărăţia Lui Dumnezeu.
Sa avem mare grijă ce fel de Scara ne construim încă din viaţa aceasta, ca atunci cand va fi sa părăsim acest Pământ, să nu cumva sa gresim Calea,  catre Împărătia Domnului şi Mântuitorului nostru,Iisus  Hrsitos. 
                                  Cu dragoste, Maria ! 
                      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu