duminică, 31 august 2014

TRICOLORUL ROMÂNIEI , LA SFANTA ICOANA A MAICII LUI DUMNEZEU !

                                              30 August 2014 ,ora 3,50 zori de zi !

                                           Dragii mei,

Mă rugam la această oră târzie ! Si stând în genunchi ,priveam la Sfintele Icoane din faţa mea .
Dar ochii mi se închid o clipă, şi astfel văd  SFÂNTA  ICOANA a Maicii Lui Dumnezeu, ce era înconjurată de TRICOLORUL  României !
 Tricolorul României, îmbrăca dumnezeiesc de  frumos, de jur împrejur ,această Sfanta Icoana precum aceasta :                                                  
                
                                                                  La mine în cameră am această Sfanta Icoana pe perete. Aici a apărut Steagul  României şi a înfrumuseţat SFÂNTA  ICOANĂ !
Dragii mei, se pare că  IERUSALIMUL  NOU , este mai aproape decât credem noi.
MAICA  DOMNULUI, are deja GRADINA  SA , GRADINA  RAIULUI pe teritoriul ROMÂNIEI !
Să nu vă îndoiţi de aceasta, nicio clipă dragilor !
Să ne rugăm fratilor, MAICII  LUI  DUMNEZEU, ca să ne ajute şi să ducă Rugăciunile noastre,Prea Scump Fiului Său şi Mântuitorului nostru IISUS  HRISTOS, căruia I se cuvine toată cinstea ,slava şi închinarea, acum şi pururea şi-n vecii vecilor ,AMIN !

3 comentarii:

  1. Eu nu sint invesmintata in cele 3 culori ale steagului Romaniei. Eu sint invesmintata in culorile CURCUBEULUI , iar mantaua mea...este culoarea cerului de dimineata si plina de stele !

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred si vreau asa sa fie! Merita si Romania ,sa zicem , o apreciere in acest fel!
    De mii de ani ,Romania si locuitorii ei au suferit si sufera....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti sa fii sigur că aşa este ! Atât de sigur, precum vezi ca esti viu si traiesti !
      Nu de la mine spun ! Toate sunt de la BUNUL DUMNEZEU şi de la MAICA DOMNULUI !
      Dragii mei, ia gandiţi-vă ! Am eu ceva de castigat, ceva material, banesc, stiu eu...ce altceva ? Categoric NU ! Rasplata mea dragii mei , va fi Sus în Ceruri ! Aceasta este MISIUNEA MEA ! De a aduce în sufletul Semenilor nostri CREDINŢA şi DRAGOSTEA pentru DUMNEZEU şi MAICA DOMNULUI, si faţă de SEMENI !
      De aceea fratilor vă spun : fugiti de vorbele celor care vor sa faca profit din cea ce scriu sau spun ! Acolo unde exista interes material,sau de orice altă natură, acolo nu este CUVANTUL LUI DUMNEZEU !
      Dumnezeu nu cere plata, atunci cand ne da un DAR ! Dumnnezeu ne spune : ÎN DAR AI LUAT, ÎN DAR SĂ DAI ! Iar eu respect cu sfinţenie aceste Sfinte Cuvinte ! Cu jurământ le respect şi le împlinesc ! Cu dragoste, MARIA

      Ștergere