joi, 21 august 2014

CERSETORII INVALIZI , SUNT MÂNA ÎNTINSĂ A LUI DUMNEZEU ! ŞI O PILDA MINUNATĂ !

                           20  August  2014 , ora 5,26  dimineaţa !

                  O Lumină alba , stralucitoare foarte,mă trezeste dragilor, şi astfel aud un glas care spune aşa :

                " Atunci când nu există  picioare , există Mâna întinsă  a Lui Dumnezeu !
Iar alt glas spune cu dragoste aşa :
             Reveresc  asupra vieţii sale.
             Tatălui şi Fiului şi Sfântului  Duh !"

Dragii mei, să nu judecăm pe Aproapele nostru.
Judecata este numai a Lui Dumnezeu !
Atunci când vedeţi fratilor, un cersetor care nu poate munci, care este invalid, care are un handicap vizibil,nu-l judecaţi ! Prin  mâna acestui cersetor, Dumnezeu este Acela ,care întinde Mâna Sa.
Aşadar fratilor, faceti milostenie celor care merită şi nu şarlatanilor ! 
Cei bolnavi, cei cu handicap vizibil, nu se pot hrani singuri! Să-i miluim atunci când stau cu mâna întinsă şi să nu-i dispreţuim, sau să-i batjocorim.
Gândiţi-vă dragii mei, că Însuşi Mântuitorul stă în mod nevăzut ,în spatele acelei mâini întinse.
Credinţa, Nădejdea şi Dragostea, bunătatea inimii şi a sufletului, trebuie să meargă împreună, pe tot timpul vieţii noastre.
De vom sti sa le ţinem strâns în inima noastră, vom dobândi mântuirea sufletului.
                            Cu dragoste şi preţuire, Maria. 
P.S.
                           Am să vă spun O PILDĂ !

Era odată un cersetor ! Oamenii îl miluiau de fiecare dată când treceau pe lângă el. Numai că acest om care stătea cu mâna întinsă, tot ce câstiga dădea pe băutură.
Şi iată că ,într-o zi de iarnă grea, un om obisnuit il vede ca tremură de frig, fiind imbracat doar cu o camasa .
Omul se dezbraca de haina sa, si il imbraca pe Cersetor. 
Cersetorul foarte bucuros îi multumeste, iar cel care si-a făcut milă cu el, pleaca spre casa sa, in haina pe care o avea pe sub paltonul pe care tocmai il dăduse cersetorului.
A doua zi ,acel om care-si făcuse milă cu cersetorul, îl vede din nou dezbracat si desculta. Si-l intreaba :
Bine omule, unde ti-i paltonul pe care ti l-am dat ieri?
Cersetorul îi răspunse :
Mi-a fost foame, dar si sete, şi l-am vândut ! 
Ti-ai luat băutură ?
Da, am luat si de băut din banii care i-am luat pe el.
Omul se întristase si se gandea ca ...mai bine nu-i dădea paltonul de pe el, căci uite cum l-a vândut pe băutură.
A ajuns acasa trist si ingandurat , s-a culcat şi a adormit ! Noaptea a avut un vis! 
O Lumină alba stralucitoare , a venit in visul lui, şi in mijlocul Luminii ,era ÎNSUŞI  MÂNTUITORUL nostru Iisus Hristos ! 
Avea vesminte de Lumina stralucitoare, iar peste vesminte avea paltonul pe care el îl dăduse săracului, şi care sărac îl vânduse pe băutură si pe mâncare.
În vis ,el rămâne uimit si întreabă pe Iisus:
                Doamne, dar cum a ajuns haina pe care eu am dat-o săracului, la Tine? Căci el a vândut-o pe băutură.
IISUS  HRISTOS ,îi zâmbeste şi-i spune:
Dacă ai făcut unui frate mai mic, bine, Mie mi-ai făcut !
El se bucura foarte tare şi-I multumeste Lui Iisus că a venit la el, si că l-a încredintat că, orice fapta de milostenie făcută săracilor, ajunge chiar la Domnul.
Asadar fratii mei, faceti cât mai multe fapte de milostenie celor cu adevarat necajiti, si fiti siguri că Mântuitorului Hristos I le faceti.
       Din dragoste faţă de cel necăjit să le faceti, şi nu din frică. 
                               Cu dragoste şi preţuire, Maria. 
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu