marți, 26 august 2014

CUTREMUR ! VOM AUZI DE UN ALT CUTREMUR MARE !

                            26  August 2014 ,ora 4,32 zori de zi !

                                                                  Dragii mei,

Abia mă băgasem în pat, si stând cu ochii închişi dragilor, vad spre răsărit pe un Cer ca un amurg , văd O  HARTA ,cu toate înscrisurile în ea. Nu era HARTA  ROMÂNIEI !
Această HARTĂ fraţilor, era toata, absolut toată înconjurată de O  APĂ bleu-albastra !
Iată ce im spune chiar acum un glas :

                 "Harta ,este înconjurată de Ocean ! "

Nu stiu dragilor, cît de mult ar putea ajuta această informaţie, căci iată ce spune glasul mai departe :

             "Un  Seism  cu magnitudinea de....!"

Şi iarăşi mi se arată, HARTA cu multe înscrisuri colorate în ea, înconjurată fiind de...Ocean, aşa cum mi-a spus glasul, în timp ce scriam aici.
Din nefericire dragii mei, vom auzi de un alt CUTREMUR ,posibil foarte mare şi care va produce pagube materiale şi Doamne fereste , pierderi de vieţi omenesti .
Asa cum stiti fratilor, Romania va fi la adăpost de Cutremure devastatoare ! Dar asta nu înseamna că, nu trebuie să ne pese de Semenii nostri care trec prin astfel de Catastrofe naturale.
Sa fim si noi alături de Semenii nostri, care sunt necăjiţi şi oropsiţi, şi sa ne rugam pentru ei, pentru pacea si linistea lor sufleteasca.    
Sa le dăruim din Pacea si linistea noastra sufleteasca, ca să-i întarim în Credinţa ,Nădejdea şi Dragostea, în Dumnezeu şi în Măicuţa  Domnului.
                     Cu dragoste şi preţuire, Maria.    

9 comentarii:

  1. ERAM AICI PE GOOGLE SI AM DAT DE ARTISTA DELIA MATACHE.SA NE RUGAM PT EA CA SA IASA DIN IMITAREA VEDETELOR ILUMINATY(ILUMINATY E O SECTA SATANICA PUTERNIC MEDIATIZATA IN LUME)SA CONSACRAM VIATA EI INIMII PREASFINTE A LUI ISUS SA O POATA SALVA.CA E SORA NOASTRA .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca ar trebuii sa dezvolti care-i treaba ce si cum despre iluminati astia, binenteles daca vrei!

      Ștergere
    2. Cititi despre Iluminati aici:
      http://www.descopera.ro/teoria-conspiratiei/4209682-illuminati-stapanii-din-umbra

      Ștergere
  2. Tara inconjurata de ape si care este zguduita frecvent de cutremure este Japonia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani,Alexandru,a fost si ziua ta si am uitat complet.Dar niciodata nu este tarziu,nu ?

      Ștergere
    2. -Daca ma cunosteai stiai ca mai este pana la ziua mea!

      Ștergere
    3. Deh taica,batranetea,bat-o vina,am zis ceva de bine,n-am dat cu parul!

      Ștergere
  3. Oare ce de ce mesajul nu este complet? Ma refer la magnitudine.
    Parca nu prea are sens fara mentiune exacta despre magnitudine,fiindca stim cu totii ca Pamintul se cutremura zilnic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca va fi unul mare ! Altfel nu-mi explic cum glasul s-a oprit ! Dar nu va fi in ROMANIA !

      Ștergere