sâmbătă, 23 august 2014

VOM AUZI DE UN CUTREMUR MARE , ÎN MUNŢI !

                                           23  August  2014, ora 19,05 !

Şi tot în timp ce scriam aici dragilor, văd spre sud-est , niste munţi nu prea înalţi ,dar cu niste văi mari şi adânci.
Totul era verde, dar nu erau case prin apropiere .
                                     
Brusc dragii mei, a început Un Cutremur foarte mare, extrem de mare.
Era ameţitor,ceea ce vedeam ! Eram şi eu acolo pe acel munte cu văi adânci.
Cutremurul începuse dinspre Apus spre Răsărit.
Asa cum vedem că "zboară "ameţitor de tare copacii în viteza nebună a maşinii, tot aşa se clătinau munţii şi văile în acest loc.
În timp ce priveam la toate acestea, chiar ameţeam pur si simplu, sa vad miscarile pământului ,precum valurile învolburate a apei Mării.   
Da ,chiar asa simţeam ,ca si cum as fi fost pe UN  VAPOR, ce se clatina din pricina valurilor MĂRII, sau din pricina furtunii de pe Mare. Era ameţitor la propriu.
CUTREMURUL ce legăna foarte tare munţii, a ţinut mult ca şi timp.
Nu era UN CUTREMUR care se manifesta într-un timp de doar câteva secunde, ci era Un Cutremur ce aveai impresia ca nu se mai termina.
Dragii mei, eu nu stiu ce sa spun ! Se poate sa fie vreun CUTREMUR  MARE, în MARE, sau în OCEAN, care va produce Doamne fereste ,vreun TAIFUN puternic.
Chiar nu stiu cum să interpretez aceasta trăire ! 
Dar DUMNEZEU şi MAICA  DOMNULUI, ne va descoperi nouă în timp, atunci când EL  va hotărâ ca să ne dezlege această TAINA, în care Muntii se cutremurau, se legănau !

...
...
Am adus aici, câteva poze ce se aseamănă cu munţii pe care i-am văzut.
Dragii mei, să fim buni şi milostivi, să avem Credinţă tare în Dumnezeu şi-n Maica Domnului, şi vom fi ocrotiţi de necazuri şi de suferinţe, atât noi cât şi cei dragi nouă.
                                  Cu dragoste, Maria.

Un comentariu:

  1. Doamna Maria,rugati-va la Domnul sa va arate si locul unde se intampla (ma refer la oate viziunile pe care le aveti).Sunt convins ca asa cum va arata ce urmeaza a se intampla,o sa arate si locul (tara,regiunea) unde va avea loc evenimentul.Trebuie doar sa cereti lucrul acesta si sa aveti incredere ca ceace cereti vi se va darui,indeplini dorinta!!Aveti incredere ca asa este!!

    RăspundețiȘtergere