vineri, 15 august 2014

VOM AUZI , DE UN CUTREMUR DE PĂMÂNT FOARTE MARE !

                                  15  August 2014 , ora 16,40 !

                                              Dragii mei, 

Astăzi în timp ce scriam aici pe Blog, ochii mi se închid o clipă şi astfel văd spre Est, o încăpere ca la un etaj superior.
În această încăpere dragilor, stă la masă o intreaga familie.
Oamenii tocmai mâncau ,când brusc, a început a se cutremura toate foarte tare. 
Cutremurul, începuse din prima secundă, foarte tare ! 
Si cei care mâncau, si masa cu toate cate era pe ea, se cutremurau puternic.
Dragilor, eu nu ştiu unde si când, va avea loc acest Cutremur foarte mare , dar stiu sigur că vom auzi de el.
Spun doar, că vom auzi de acest Cutremur, si nu-l vom trai.
România fraţilor, este ocrotită de tot ce inseamna CATASTROFE naturale ! 
Ce isi face omul cu mâna lui, este cu totul altceva.Şi aici mă refer la Inundatii si la tăierea pădurilor.
Dar de CATASTROFE  naturale, România  va fi ocrotită de Dumnezeu şi de Maica  Domnului.
Să avem Credinţă şi Dragoste dragii mei, şi vom simţi în suflet,Ajutorul Divin !
Credinţa, Nădejdea, Dragostea şi Faptele Bune, sunt un adevărat lanţ, din care nu trebuie ca să lipsească nicio verigă.
Acestea toate, armonios legate între ele, ne vor face Scara, către Dumnezeu şi către Măicuţa  Domnului.
                                  Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu