duminică, 24 august 2014

SFÂNTA EVANGHELIE , DE DUMINICĂ 24 AUGUST 2014 !

                          Sfânta Evanghelie ,
          din Duminica a unsprezecea, după Rusalii !
                                                           La Utrenie, 
                    Sfanta  Evanghelie  a  11 -a,
                             a Sfintei Învieri !

                                                          Sfânta Evanghelie ,
                     de la Sfântul Evanghelist Ioan !

În vremea aceea s-a arătat Iisus ucenicilor Săi ,după ce s-a sculat din morţi şi a zis lui Simon Petru : Simone, fiul lui Iona, Mă iubesti tu mai mult decât aceştia ? Da, Doamne , i-a răspuns Petru ; Tu ştii că Te iubesc. Iisus i-a zis : paşte mieluşeii Mei. Şi iarăşi l-a întrebat a doua oară :  Simone , fiul lui Iona , Mă iubesti tu pe Mine ? Da, Doamne, i-a răspuns Petru, Tu ştii că te iubesc. Iisus i-a zis : păstoreste oile Mele. Şi l-a întrebat a treia oară : Simone, fiul lui Iona, Mă iubesti tu pe Mine ? Şi s-a mâhnit Petru, pentru că l-a întrebat a treia oară : Mă iubeşti tu pr Mine ?, şi I-a răspuns : Doamne, Tu ştii toate ; Tu ştii că Te iubesc .Iisus a zis către el : paşte oile Mele. Adevărat, adevărat îţi spun ţie : când erai mai tânăr , te încingeai tu însuţi şi umblai unde voiai ; dar când vei îmbătrâni , vei întinde mâinile tale şi altul te va încinge şi te va duce unde nu-ţi este voia. Ia aceasta a zis-o , arătând cu ce fel de moarte va slăvi Petru pe Dumnezeu. Şi , spunând aceasta , i-a poruncit : vino după Mine ! Dar, întorcându-se , Petru a văzut venind în urmă pe ucenicul pe care-l iubea Iisus, cel care s-a rezemat pe pieptul Lui la 
Cina cea de Taină şi L-a întrebat : Doamne, cine este cel care Te va vinde ? Pe acesta văzându-l Petru , a zis către Iisus :Doamne, dar acesta ce va face ? Iisus i-a răspuns : dacă  voi vrea să rămână acesta până la venirea Mea, ce-ţi pasă ţie ? Tu vino după Mine. De aceea a ieşit zvonul acesta între fraţi , că ucenicul acela nu va muri ; dar Iisus nu i-a spus că nu va muri , ci, dacă voi vrea să rămână acesta până la venirea Mea, ce-ţi pasă ţie ?  El este ucenicul care mărturiseşte despre acestea şi care a scris acestea ; şi ştim că mărturia lui este adevărată. Mai sânt şi alte multe lucruri pe care le-a făcut Iisus şi care, de s-ar fi scris cu de-amănuntul , socotesc că nici în lumea toată n-ar fi putut încăpea cărţile ce s.ar fi scris. AMIN !
SLAVĂ  ŢIE  DOAMNE  , SLAVĂ  ŢIE !
 

Veta Biris - Simone, spune-mi tu - CD - Veniti la rugaciune ...

www.youtube.com/watch?v=Wins01wAk8w
Aug 2, 2013 - Uploaded by EuroMusicStudioRo
Veta Biris - Simone, spune-mi tu - CD - Veniti la rugaciune .... CD - Pricesne si cantece religioase by ...

Simone spune-Mi tu,

Dacă mă iubeşti..

 
 
 
 
 
 
Simone spune-Mi tu
Dacă Mă iubeşti
Oile să Mi le păzeşti. :/
Căci mi-am lăsat turma
Să-mi găsească urma
Pribegind printre munţi şi prin văi
Pe cărări spinoase văi întunecoase
Alungată de vrăjmaşii mei.
Tu veghează-ntr-una
Şi păzeşte-Mi turma
Să nu piară nici una din oi
Căci lupul pândeşte şi le urmăreşte
Să doboare pe mulţi dintre voi.
Vezi la cea bolnavă
Să te duci degrabă
Ajutor cu iubire să-i dai
Vezi-i suferinţa arată-i credinţa
Şi s-o vindeci lângă ea să stai.
Vezi la cea rănită
Căzută-n ispită
Ce-n durere se zbate mereu
Ia-o cu blândeţe pe-ale tale braţe
S-o aduci iar în staulul Meu.
Iar pe oaia slabă
N-o lăsa să moară
C-am să-i cer viaţa din mâna ta
Dă-i hrană bogată şi apă curată
Ca să poată să meargă şi ea.
Tu să-mi aduci turma
Pe deal la Golgota
la păşune şi dulce izvor
Vino turmă mică să nu-ţi fie frică
Că ne-aşteaptă al nostru păstor.
 
Dragii mei, am adus aici si Cântecul religios cu : SIMONE, SIMONE ! Este tare frumos si are legătură cu această Sfântă Evanghelie.
 Urmează Sfanta şi Dumnezeiasca Evanghelie ,de la Sfânta şi Dumnezeiasca Liturghie !
                                            Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu