joi, 28 august 2014

U.N.E.S.C.O. ŞI BELARUS !


                                        28  August 2014, ora 5,35 dimineaţa !

Dragii mei, iată cine mi-a dat trezirea astăzi dimineaţă: era UN  GLAS , care spunea ceva cu cea mai mare fermitate.
                                   Citez :


                                     "Belarus !
         Pe Belarus , a atins-o  U.N.E.S.C.O. !"

Dragii mei, eu nu stiu cum sa interpretez aceste cuvinte. Dar am o propunere : haideti să le dezbatem împreună !
Astept cu mare drag si cu mult interes, Comentariile  voastre.
Am adus aici, cateva informatii despre U.N.E.S.C.O.
                              Cu dragoste, Maria.

                                

ORGANIZAȚIA NAȚIUNILOR UNITE PENTRU ÎNVĂȚĂMÂNT, ȘTIINȚĂ ȘI CULTURĂ (în engl.: United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization – U.N.E.S.C.O.), agenție specializată guvernamentală în cadrul sistemului O.N.U., cu sediul la Paris (Franța), creată în nov. 1945 în urma Conferinței de la Londra (își începe activitatea la 4 nov. 1946), în scopul intensificării colaborării între națiuni în domeniul educației, științei, culturii și comunicării, în spiritul respectului universal pentru dreptate și în dominația legii, pentru drepturile omului și libertățile fundamentale, indiferent de rasă, sex, limbă sau religie. Promovează cooperarea intelectuală internațională, realizează asistența operațională și stimulează schimburile internaționale și cunoașterea reciprocă în domeniile educației, științei și culturii. U.N.E.S.C.O. are 188 de state membre (2002), între care și România (din 12 iul. 1955).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu