joi, 28 august 2014

TSUNAMI !!! ALERTĂ DE TSUNAMI !

                                        Noapte de 27 -28 August 2014, ora 2,50 !

                                                             Dragii mei,

          În timp ce mă rugam la Bunul Dumnezeu şi la Măicuţa Domnului, în genunchi fiind, văd pentru câteva clipe dragii mei, văd cu ochii închişi, O  PLAJĂ cu multi tineri care stăteau linistiti şi se distrau.

Brusc, toti tinerii de pe plajă priveau spre Apus, de unde veneau spre ei ,valuri imense de apă !
Aud dragilor un glas, care spune cu teama asa :

                       "Tsunami !
                   Alertă  Tsunami !"
 
...

Din nefericire fratilor, vom auzi de Un nou Tsunami, care va aduce multe pagube materiale şi Doamne Fereste, şi multe pierderi de vieţi omenesti.
Dragii mei, să ne rugăm împreună pentru ca sa nu mai fie astfel de DEZASTRE , astfel de CATACLISME,  care nu aduc altceva decat suferinta si moarte.
Am folosit cuvântul Cataclism ,nu de la mine putere dragilor.
Ci în timp ce scriam mai sus, ca să ne rugăm la DUMNEZEU , ca să nu se mai producă astfel de Dezastre ,un glas în dreapta mea, mi-a spus ca să scriu :

                                "Cataclism !" 

Şi iată dragilor, ce însemnă cuvântul CATACLISM, în adevăratul sens al lui : 

CATACLÍSM, cataclisme, s. n. Schimbare bruscă în caracterul și în condițiile naturii și ale vieții pe pământ, sub influenta unor procese atmosferice, tectonice sau vulcanice nimicitoare
  ~e n. 1) Schimbare bruscă de mare intensitate, provocată de dezlănțuirea unor fenomene naturale; dezastru; calamitate. 2) fig. Nenorocire mare în viața socială; dezastru; catastrofă; calamitate; urgie; flagel; prăpăd. /<fr. cataclysme, lat. cataclysmus

Să luăm aminte fratilor, şi să ne întoarcem cât mai avem timp, la BUNUL DUMNEZEU şi la MĂICUŢA  DOMNULUI, prin Rugaciune curata, prin fapte  de milostenie, prin milă si dragoste faţă de Aproapele.
Însuşi Mântuitorul ne spune :

                "Milă  voiesc  şi  nu  Jertfă "!  

Aşadar  fratilor, Milă să avem faţă de Aproapele şi nu să-l ponegrim şi să-l batjocorim.
Mila să facem ,cu cei care sunt necăjiţi şi oropsiţi !  

                                       Cu dragoste, Maria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu