marți, 26 august 2014

DUMNEZEU NE VORBESTE ÎN PILDE !

                           25  August  2014 , ora 6,10 dimineaţa !

                                               Dragii mei,

În timp ce dormeam, un fulger alb  stralucitor, ma face sa tresalt pe pat dragilor, şi astfel vad cu ochii închişi un Cer de noapte albastră ,un albastru violet ,şi pe Cer dragilor, văd O LUMINA aurie extrem de stralucitoare.
Lumina aurie fratilor, iesea din ochii mei, şi lumina Cerul albastru violet.
Asa cum patrunde lumina zilei prin fereastra,tot asa iesea din ochii mei ,LUMINA aurie, stralucitoare şi densa ,pe Cerul de noapte.
Era ca si cum asa fi avut Soarele în ochii mei, iar raze din Soare, ieseau din ochii mei ,si faceau ca sa straluceasca Cerul nopţii. 
Dar iata dragilor ,că aud un glas tare blând,un glas ca de povestitor,care spune duios aşa :

                "A devenit ..., a devenit grâu vouă !
              Nu sunt vouă cine credeţi voi. 
                            Şi nici cine cred eu ,nu sunt !"

Aşa spunea glasul dragii mei, iar eu rămân uimită de aceste cuvinte cu tâlc ,şi ca să fie uimirea şi mai mare, glasul continuă :

             "De cuvinte ,fără  cuvinte !"

Dragii mei, fără cuvinte am rămas şi eu ! Căci nu stiu cum să tâlcuiesc asemenea cuvinte; nu ştiu care este înţelesul lor.
Dacă voi stiti dragii mei, astept cu nerăbdare şi părerile voastre, referitoare la aceste Cuvinte , fără cuvinte !
                              Cu dragoste, Maria.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu