vineri, 22 august 2014

PSALMII LUI DAVID !!! VĂ VOR LUMINA SUFLETUL , ŞI VĂ VOR VINDECA RĂNILE INIMII !


                                                      Dragii mei, 

Sunteti tristi şi îngânduraţi ? Aveţi necazuri şi vi se pare că nu mai ieşiti din ele ? Sunteti bolnavi ,iar doctorii nu vă mai dau Speranţe ?
Aţi rămas fără un loc de muncă ? V-au supărat copiii? Nimic parcă nu vă mai merge bine ? 
Pentru tot ce vi se pare că este rău în viaţa voastră, avem şi rezolvarea problemelor lumesti.
Rugaciunea curata, către Dumnezeu şi Maica Domnului şi...PSALMII  LUI  DAVID, pe care îi găsiţi aici mai jos.
Dati clik pe cifra care reprezintă numărul Psalmului, si vă va apărea un link. Accesaţi linkul ,şi vă urez ca să vă meargă la suflet şi acolo să rămână, din ceea ce veti citi, cu inima si cu sufletul.
                                  Cu dragoste, Maria.

PSALMUL 22 
Al lui David. 
1. Domnul mă paşte şi nimic nu-mi va lipsi. 
2. La loc de păşune, acolo m-a sălăşluit; la apa odihnei m-a hrănit. 
3. Sufletul meu l-a întors, povăţuitu-m-a pe căile dreptăţii, pentru numele Lui. 
4. Că de voi şi umbla în mijlocul morţii, nu mă voi teme de rele; că Tu cu mine eşti. 
5. Toiagul Tău şi varga Ta, acestea m-au mângâiat. 
6. Gătit-ai masă înaintea mea, împotriva celor ce mă necăjesc; uns-ai cu untdelemn capul meu şi paharul Tău este adăpându-mă ca un puternic. 
7. Şi mila Ta mă va urma în toate zilele vieţii mele, ca să locuiesc în casa Domnului, întru lungime de zile.

PSALMUL 26 
Al lui David. 
1. Domnul este luminarea mea şi mântuirea mea; de cine mă voi teme? 
2. Domnul este apărătorul vieţii mele; de cine mă voi înfricoşa? 
3. Când se vor apropia de mine cei ce îmi fac rău, ca să mănânce trupul meu; 
4. Cei ce mă necăjesc şi vrăjmaşii mei, aceia au slăbit şi au căzut. 
S. De s-ar rândui împotriva mea oştire, nu se va înfricoşa inima mea; 
6. De s-ar ridica împotriva mea război, eu în El nădăjduiesc. 
7. Una am cerut de la Domnul, pe aceasta o voi căuta: să locuiesc în casa Domnului în toate zilele vieţii mele, 
8. Ca să văd frumuseţea Domnului şi să cercetez locaşul Lui. 
9. Că Domnul m-a ascuns în cortul Lui în ziua necazurilor mele; m-a acoperit în locul cel ascuns al cortului Lui; 
10. Pe piatră m-a înălţat. Şi acum iată, a înălţat capul meu peste vrăjmaşii mei. 
11. Înconjurat-am şi am jertfit în cortul Lui jertfă de laudă. Îl voi lăuda şi voi cânta Domnului. 
12. Auzi, Doamne, glasul meu cu care am strigat; miluieşte-mă şi mă ascultă. 
13. Ţie a zis inima mea: Pe Domnul voi căuta. Te-a căutat faţa mea; faţa Ta, Doamne, voi căuta. 
14. Să nu-ţi întorci faţa Ta de la mine şi să nu Te abaţi întru mânie de la robul Tău; 
15. Ajutorul meu fii, să nu mă lepezi pe mine şi să nu mă laşi, Dumnezeule, Mântuitorul meu. 
16. Că tatăl meu şi mama mea m-au părăsit, dar Domnul m-a luat. 
17. Lege pune-mi mie, Doamne, în calea Ta şi mă îndreptează pe cărarea dreaptă, din pricina vrăjmaşilor mei. 
18. Nu mă da pe mine pe mâna celor ce mă necăjesc, că s-au ridicat împotriva mea martori nedrepţi şi nedreptatea a minţit sieşi. 
19. Cred că voi vedea bunătăţile Domnului, în pământul celor vii. 
20. Aşteaptă pe Domnul, îmbărbătează-te şi să se întărească inima ta şi aşteaptă pe Domnul. 

CARTEA PSALMILOR – PSALTIREA  – 151 DE PSALMI

(150 Cărţile Canonice, plus Psalmul # 151 – Cărţile Apocrife)

__________________________________________________________________
 

9 comentarii:

  1. buna seara doamna Maria , multumim pentru psalmii lui David, eu stiu de la preotul duvohnic ca acestia se citesc doar cu binecavantare din partea unui preot si nu pot fi cititi de oricine si oricum , in primul rand trebuie sa ai o viata cat mai curata din punct de vedere sufletesc si trupesc , iertati-ma cred ca ati gresit publicandu-i aici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am gresit ! PSALMII pot fi cititi de toti credinciosii care au dragoste de Dumnezeu si de Maica Domnului. PSALMII LUI DAVID , îi gasesti şi-n SFANTA SCRIPTURA! Nu avem nevoie de binecuvantarea Preotului ca sa citim PSALMII ! Sunt doar niste superstiţii! Nu trebuie sa fii Teolog, ca sa citesti PSALMII. Din Psalmi se citesc şi la Sfanta şi Dumnezeiasca Liturghie, si la orisice Slujba. Fiecare dintre noi, trebuie sa citeasca PSALMII ! Sa nu plecam din viata aceasta grabnic trecatoare, fara ca sa fi citit măcar o dată în viaţă, toata BIBLIA SFANTA şi toti PSALMII LUI DAVID , cei 151 de PSALMI. Daca vrei sa te intaresti in CREDINŢĂ şi sa nu -ti mai pui nadejdea în oameni ci în DUMNEZEU şi-n MAICA DOMNULUI, citeste neaparat si PSALMII LUI DAVID ! Ceea ce stii tu ca trebuie binecuvantarea Preotului, sunt MOLIFTELE SFANTULUI VASILE CEL MARE. Aici sunt multe rugaciuni si blesteme asupra a tot ce strica lucrul mainilor omului. Insecte, rozatoare...etc ! Asadar citeste cu mare Dragoste PSALMII, şi la final te vei simti un alt om. Mai bun, mai milostiv, mai încrezător, şi mai tare în Credinţă!

      Ștergere
    2. PSALMII LUI DAVID , pot fi cititţi cu dragoste, de orice om păcatos ! Căci toti suntem păcătosi ! Suntem oameni, avem si păcate ! Dar cu Rugaciune, cu Post şi cu mare Credinta , ne vom mântui ! PSALMII LUI DAVID , ne vor fi ca un balsam pentru suflet !

      Ștergere
  2. aveti dreptate / d-na Maria

    RăspundețiȘtergere
  3. Aveti perfecta dreptate stimata Doamna Maria.
    Sa fiti binecuvantata de Dumnezeu !

    RăspundețiȘtergere
  4. Da! Fiecare credincios trebuie sa citească psalmi.Sunt si psalmii Maicii Domnului!Psalmii se citesc si patruzeci de zile la rand,in fiecare zi un psalm.Doar atunci când ai probleme pentru anumite trebuințe,se citesc ex:ptr vrășmași sunt3/17/19/30/31/34/.Acest lucru cere colaborarea preotului,doar in ați spune ca ptr.problema care o ai sa citești doar pe aceia.Așa ca este foarte bine sa ne obișnuim sa citim psalmi in fiecare zi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim atunci cînd simți că nu mai poți găsi nici o soluție la problema ta deschide biblia cu dorința de a prim i un sfat bun. Si sunt mai mult ca sigur ca vei găsi ce cauti. Din proprie experienta spun DZEU mi-a umplut golu din inima oferandumi dragostea sa .Fiți binecuvintati de DZEU

    RăspundețiȘtergere
  6. sotu meu a luat pe caii greșite mă urăște mă dușmane mă drăcie mii zis ca el 31st fi rău mă blestema și se poarta urat cu mine.Ajutați mă ce psalmi sa citesc? și ce rugăciune sa spun la Maica Domnului. El nu crede în De va urat de dansul și de sfinții. mai arunca icoanele de pereții Cum procedez? nu mai am duhovnic a murit de curand

    RăspundețiȘtergere
  7. Psalmii ne curata de multe rele,de patimi.Cititi cu incredere psalmii,sunt o minune.

    RăspundețiȘtergere