sâmbătă, 23 august 2014

MOARTEA VINE ÎN MOD NEAŞTEPTAT , PRIN AER !

                          23  August  2014, ora 8,10 dimineaţa !
                                                                          1.
                                    ....

Dragii mei, în timp ce înca mai zăboveam în pat, văd cu ochii închişi fiind, vad spre răsărit la mare distanţă, văd o clădire ce se intinde pe o suprafaţă mai mare de pământ.
Aceasta mare clădire, întreprindere, nu stiu cum să-i zic se asemăna cu poza de mai sus. Prin faptul că părea o întreprindere obişnuită furnale înalte şi înguste.
Cerul era ca un amurg , iar eu vedeam cum din două furnale înalte ieşea un fum alb dens , un fum cu totul neobisnuit pentru un furnal obisnuit.
Asa arăta fumul care iesea din furnalele înalte şi înguste :

                                               2.
                                       
 Aud un glas dragii mei, care spune ceva înspăimântător :

                          "În final , iată  un Obiectiv fantomă !
                    Grav  este însă,  că  este mortal !"

Şi vedeam trei astfel de furnale , ca în poza cu nr 1, dintre care , primele două din stanga, scoteau la vârful lor, un fum alb dens, ca un fuior. Cu mare repeziciune iesea fumul.
Glasul spune în timp ce vedeam toate acestea :

                 "Însă mortal !"

Dragii mei, după părerea mea, cred ca este vorba de vreo Centrală Nucleară ascunsă sub alt nume. Sub un nume obisnuit, dar care fabrică arme nucleare.
Altfel nu-mi explic numele de : Obiectiv  fantoma, mortal !
 Dragii mei , să sperăm că vom fi apărati de asemenea cumplite dezastre, cu efecte tragice asupra vietii oamenilor.  
Cei care procedează astfel, sunt oameni fara niciun Dumnezeu, şi care nu au în inimă şi-n suflet, niciun pic de dragoste şi mila faţă de Aproapele. 
Să ne rugăm dragii mei, pentru Pace si armonie între Popoare, pentru Semenii nostri care se afla la necaz şi în suferinţe, şi la urmă  pentru noi şi familia noastra. 
                           Ca întotdeauna, 
                                     cu dragoste, Maria. 

                 
             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu