sâmbătă, 23 august 2014

ŞI S - A ADEVERIT ! TRENUL CU 35 CISTERNE DE PETROL ,AU LUAT FOC !


                                                   Dragii mei,

ULUITOR !  Acesta este INCENDIUL  şi LOCUL pe care l-am văzut astăzi dimineaţă ! 
Cum se întâmplă de le văd  toate cate scriu ,eu nu stiu ; dar exact asa arăta INCENDIUL ,ca si cum ar fi fost iadul pe pământ. 

Scriam astăzi dimineaţă cu titlul :
"Două  Trenuri şi un imens  incendiu" , iar aici spuneam că vedeam doua trenuri  si un INCENDIU  MARE, în faţa Locomotivelor.
Dragilor, cred că mi s-au arătat aceste Trenuri cu vagoane ,ca sa-mi dau seama ca  este vorba de Tren, sa vad ca e cale ferată.
Incendiul imens ,îl vedeam în faţa lor.
Probabil că dacă aş fi văzut cisternele în flacari ,cred ca nu as fi stiut ca este vorba de un tren.
Şi iată dragilor , ca la doar cateva ore Incendiul imens, fumul negru, care facea ca totul să fie invizibil, de ceea ce se intampla acolo, pe linia de CALE  FERATĂ ,sunt exact asa cum am scris în articolul de mai jos.
Acele doua trenuri despre care am scris, trebuia să scoată în evidenţă  INCENDIUL   care acoperise totul şi nu puteam sa-mi dau seama ce se intampla acolo, daca nu mi se arătau vagoanele obisnuite. 
Dragii mei, vedeti cum se adeveresc toate câte scriu ?
Chiar daca nu am descris cu precizie trenul, asa mi s-a arătat ca fiind vagoane obisnuite,   am scris cu lux de amănunte despre INCENDIUL  uriaş şi fumul negru. Incendiu care ,din păcate  a adeverit aceasta Tragedie pe Cale Ferata, chiar daca nu sunt pierderi de vieti omenesti, tot tragedie este.
In articolul meu, totul se baza mai mult pe INCENDIUL  imens si pe fumul negru.
 



Un tren care transporta petrol a deraiat în Ucraina. 11 cisterne au luat foc...
După cum vedeţi dragilor, vagoanele rasturnate si in flacari, ocupa două linii de cale ferata!

                           Citiţi fratilor, articolul pe care l-am repostat mai jos, si comparati cu linkurile de aici. 

 UCRAINA: Un tren care transporta petrol a DERAIAT , iar 11 ...
www.agentia.org/.../ucraina-un-tren-care-transporta-p...Translate this page
6 hours ago - UCRAINA: Un tren care transporta petrol a DERAIAT , iar 11 cisterne au luat FOC. Un tren cu 35 de cisterne pline cu petrol a deraiat în raionul ...

FOTO Un tren care transporta petrol a deraiat în Ucraina. 11 ...

www.presalazi.ro/.../foto-un-tren-care-transporta-petro...Translate this page
4 hours ago - Un tren cu 35 de cisterne pline cu petrol a deraiat în raionul

UCRAINA: Un tren care transporta petrol a DERAIAT , iar 11 cisterne au luat FOC !


Postat la: 22.08.2014 18:19 | Scris de: Violeta Badea
 UCRAINA: Un tren care transporta petrol a DERAIAT , iar 11 cisterne au luat FOC

Un tren cu 35 de cisterne pline cu petrol a deraiat în raionul Cerkasî, provocând o scurgere majoră, anunţă Serviciul pentru Urgenţe Naţionale al Ucrainei. Aproape 300 de persoane participă la eforturile de stinge incediul, care s-a extins şi ars 25 de case.
Nu au fost înregistrate victime, însă mai multe gospodării au fost distruse.
"Aproximativ 25 de case au fost arse. Nu s-au anunţat victime", a declarat Mykola Dudnyk, şeful consiliului local.
Aproape 300 de persoane, membri ai echipelor de intervenţie şi voluntari locali din Horodişce, oraş aflat la 142 de kilometri de Kiev, participă la eforturile pentru stingerea incendiului şi au curăţat, până acum, o suprafaţă de 1.250 de metri pătraţi, afectată de scurgerea de petrol. 
Alimentarea cu electricitate şi gaze a fost sistată azi-dimineaţă pentru evitarea unei catastrofe. Autorităţile au demarat o anchetă pentru a stabili cine este vinovat pentru casele distruse şi dezastrul ecologic.

vineri, 22 august 2014


DOUĂ TRENURI ŞI UN IMENS INCENDIU !

                                                              
                                                              22 August  2014 ,ora 7,45 ! 

                                         Bună dimineaţa, dragii mei !

Astăzi dimineaţă numai ce am deschis ochii ca sa ma dau jos din pat, că într-o fracţiune de secundă nu am mai fost cu sufletul la locul meu, ci eram sub un Cer ca un amurg ,ca si pe un câmp unde vedeam două linii de Cale Ferată.
Pe linia din stânga ,care era si prima, vad un tren cu multe vagoane, care se indrepta spre Est, dar din spatele lui vedeam totul.
Pe linia din dreapta, respectiv a doua linie, era un alt Tren , tot cu multe vagoane, care mergea in acelasi sens cu primul;deci tot din spate, de la ultimul vagon, îl vedeam şi pe acest al doilea tren. 

                                         ...

La un moment dat dragilor, văd cum la Trenul din stanga, respectiv prima linie ,de la LOCOMOTIVĂ ,care era la mare distanta după ultimul vagon de unde vedeam eu, văd Un Incendiu imens.
În faţa locomotivei la trenul de pe prima linie,vedeam flăcări mari şi mult fum negru, care acoperea o arie foarte mare a vagoanelor.
Ambele trenuri ,s-au oprit în faţa flăcărilor şi a fumului intens.
Ambele trenuri aveau multe vagoane si in faţa lor, Focul si fumul intens făceau ca totul sa fie invizibil de ceea ce se petrecea acolo. 
Dragilor ,din păcate vom auzi de acest cumplit accident feroviar.
Unde va avea loc si când, eu nu stiu ! Dar stiu ca asa se va intampla precum am scris aici, din păcate.
Spun din păcate, deoarece nu este o bucurie, adeverirea acestor cumplite tragedii. 
                                        Cu dragoste, Maria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu