vineri, 22 august 2014

URMEAZĂ O TRAGEDIE CUMPLITĂ ! EXPLOZIE LA O CONDUCTĂ MAGISTRALĂ DE GAZ METAN !

         Noapte de 21 - 22  August 2014, ora 0,15 !

                          Dragii mei,

În timp ce scriam aici pe Blog, asa cum mi se întâmplă adesea, ochii mi se închid fără voia mea, şi văd spre Est, văd O Conducta magistrală de Gaz Metan, care s-a rupt în două sub pământ, şi a luat foc, a explodat.
Aud dragilor un glas, care imi spune în timp ce scriu, chiar in aceste momente, îmi spune aşa :

                 "O  Conductă magistrala , va exploda !
               Tragedie  cumplită !"
  
Şi vedeam dragilor, cum Conducta imensă de gaz, s-a ridicat în timpul exploziei, iar focul era şi afară şi în interiorul Conductei.
Vedeam dragilor, cum focul se propaga pe lungimea conductei de gaz metan.
Era atât de imens focul de pe Conductă,de  pe  lungimea ei ,căci arăta precum Focul Iadului.
Dragii mei, eu nu cunosc locul şi ziua când va avea loc această cumplită tragedie, dar stiu că se va întâmpla si că nu vom putea interveni, deoarece nu stim locul unde este fisurata, sau lovita aceasta Conducta Magistrala de Gaz Metan.

  ...
Dragii mei , nu vom putea face nimic, ca să oprim aceasta tragedie cumplită. 
Din nefericire, nu stiu nici Ţara, si nici ziua cand va avea loc această cumplită Tragedie.
Fie că vrem, fie că nu vrem, vom auzi fratilor de aceasta Explozie imensă, la O Conducta magistrala de Gaz metan.
                            Cu dragoste, Maria.                            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu