sâmbătă, 16 august 2014

AJUTORUL MEU ??? CĂ N - AM NICIO MAMĂ !

                                     16  martie 2003,ora 5,18 dimineaţa !

                                       Dragii mei,

Iată cum în timp ce dormeam, văd cu ochii închişi O Lumină albă foarte stralucitoare, care mă trezeste şi - mi aud dragii mei,propriul glas, care spune aşa :

                "Ajutorul  meu ?
              La Maica  Ajutor !
              Că n-am nicio mamă.
              Cea curată să fie ! 
              Cea curată să fie, grabnic ajutătoare
                                        la toate!
               Temelie , atât !"

Şi văd dragii mei, văd cu ochii închişi ca şi în camera mea, deaspura patului meu,ca şi într-o Sfanta  Icoana, dar vie, O văd pe Maica Domnului, Pururea Prea Curata Fecioara Maria.
Măicuţa Domnului, avea veşminte ca de Soare, cu chip luminos precum Soarele, şi avea O Coroana aurie, ca de Împărăteasă cu multe raze deasupra, şi care raze, adică fiecare rază a Coroanei de Împărăteasă, se termina cu semnul Sfintei Cruci, în vârf.  
Măicuţa Domnului mă privea şi îmi zâmbea duios, iar eu eram uimita de fericire.
Căci cu adevărat aşa cum spune glasul sufletului meu, nu mai am nicio mamă ! 
Mama imi era, numai MAICA  DOMNULUI, care a venit în camera mea ca să mă bucure si sa ma întăreasca în Credinţă.
Doar câteva secunde a durat, si in clipa următoare totul dispare ca si prin topire. Asa cum se topeste Curcubeul, tot asa am privit-O pe Măicuţa Domnului, cu ochii închişi am privit-O, până ce a dispărut.
Apoi,aud din nou glas :
                        "Aveţi multe peste cap.
                    Dumnezeu ,vă va milui.
                   Aveţi multe peste cap, 
                     Dumnezeu,  vă va ajuta!"  

Şi într-adevăr aveam multe pe capul meu, în acea perioada ,iar DUMNEZEU şi MĂICUŢA  DOMNULUI mi-au fost aproape, şi m-au scos din necazurile lumesti  ! 
Şi această zi dragilor, mi-a fost mie spre întărire în Credinţă, în Dragoste şi Iubire de Dumnezeu şi faţă de Aproapele.
Căci şi eu sunt un om obişnuit ca şi voi, cu necazuri şi probleme de tot felul, dar încerc ,pe cât este omeneste posibil, ca să fac Voia LUI DUMNEZEU şi Voia MAICII  DOMNULUI.
Ziua muncesc la serviciu, acasa,ca orisice om ,ca orisice mamă, iar noaptea stau până târziu şi scriu din cele 200 de caiete adunate de-a lungul anilor.
Scriu pentru voi dragilor, ca şi voi sa cunoasteti îndeaproape pe DUMNEZEU şi MAICA DOMNULUI, şi să vă fie de ajutor, în fiecare clipă a vieţii voastre.
                                          Cu dragoste,
                                                          Maria.    

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu