sâmbătă, 23 august 2014

CUM VA MAI FI VREMEA ???

                                 23 August 2014, ora 7,26 dimineaţa !

            Astăzi dimineaţă trează fiind , aud un glas care ţinea neapărat ,ca să ne amintească ceva anume.
Acest glas era foarte ferm, în ceea  ce îmi spunea.
Dacă la început era blând, în următoarea clipă a devenit un glas care vorbeste la Imperativ.
                                           Citez : 

               " Vremea  va  fi în general  frumoasă !
Iar acum glasul devine foarte ferm, foarte hotărât, şi continuă :
               Amintesc 20 - 22 !
               20 - 22  amintesc !"

Dragii mei, eu nu stiu ce înseamnă aceste cifre ,20 - 22....., despre care spunea glasul. Poate fi vorba de temperaturi, dar poate fi vorba si de un numar de zile,de care ne mai putem bucura de vremea  frumoasă.
Glasul nu a mai continuat ,ci doar a spus :
             Amintesc 20 - 22.......,şi chiar spunea la imperativ, aceste cifre !  
Fraţilor ,ce va fi cu aceste Cifre legate de vremea frumoasa, vom vedea în timp. 
Datoria mea în faţa Lui Dumnezeu şi a Maicii  Domnului ,a fost ca să le scriu. 
Ce se va întâmpla în timp, vom vedea !
                                          Cu dragoste, Maria  

                 

2 comentarii:

  1. Aceste cifre, 20-22 le-am visat si eu, de mai multe ori, eu le legam de cutremure la noi, ce va fi va fi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar nu stiu ce inseamna, dar putem lua in calcul 20 / 22 începând cu ziua de maine. Ceva va fi ! Urmeaza si UN CUTREMUR FOARTE PUTERNIC, dar nu stiu unde va fi. Scriu acum la articol !

      Ștergere