marți, 19 august 2014

DE VORBĂ CU DUMNEZEU !

                            16  Martie 2003,ora 5,29  zori de zi !

                                               Dragii mei,

În timp ce dormeam dragii mei,aud un glas care ÎL contrazice pe ÎNSUŞI  DUMNEZEU !
Glasul prim ,zice aşa :

                     "Bine Doamne !
                  Cerea  ajutor  de  la oaspeţi.

Iar acum fratilor, aud alt glas care spune parcă resemnat :
                                  Bine Oameni !
               Aţi ajuns la concluzia că, există prea multe Rugăciuni !
                Şi n-aţi vrut ca să existe, Dumnezeu în Rugăciuni !   
Clipă în care dragii mei, am sub ochii mei închişi, O  CARTE mare, pe care O  MÂNĂ ,doar O  MÂNĂ mi-a deschis-O, iar eu citeam din ea,chiar dacă era întuneric total.
Literele, se făceau sub privirile ochilor mei închişi, stralucitoare precum Soarele. Nu mai aveam nevoie de nicio sursă de lumină, ca să pot citi.
În Cartea deschisă, la o anume pagină ,scria  aşa :

                     "Ce în timp cu furtună, v-aţi găsit !
                  În alt timp, mai frumos....  !"

Iar în timp ce eu citeam din Carte, asa ca mai sus, aud şi un glas care spune cuvânt cu cuvânt, ceea ce eu citeam.
Dar mai multe ,nu mi s-a îngăduit a citi.  
La doar câteva secunde dragii mei, aud glas care aduce multumire Lui Dumnezeu astfel :
                     "Slavă Ţie Domne, Slavă  Ţie !
                  Ajutaţi  Domnului, Ajutaţi !
                Continuu ,să vă rugaţi ."   

Dragii mei, cu adevărat trebuie să ne rugăm continuu ! Prin Rugăciune dragii mei, primim ajutor sufletesc şi trupesc.
Prin Rugăciune, ne mântuim sufletul.  
Să nu ne punem fratilor, Nădejdea în oameni ! Ci să ne punem Nădejdea în Prea Milostivul Dumnezeu şi în Măicuţa Domnului.
Atunci când ne punem Nădejdea în oameni, uităm de Dumnezeu fratilor! Uitam sa ne rugam, si nădăjduim în zadar în ajutorul oamenilor.
Să chemăm în ajutor fratilor, in fiecare clipă pe DUMNEZEU şi pe MĂICUŢA  DOMNULUI, şi vom simti in suflet, AJUTORUL  DIVIN, care este necondiţionat!
Asa să ne ajute BUNUL DUMNEZEU şi PREA  SFÂNTA  NĂSCĂTOARE  DE  DUMNEZEU ,PURUREA PREA  CURATA FECIOARA  MARIA, nouă tuturor robilor Săi !  
                                Cu dragoste, Maria. 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu