vineri, 22 august 2014

ŞI TOT CE SCRIU , FACE PARTE DIN IMPĂRĂŢIA CERURILOR !

                                      1 Ianuarie 2003 ,ora 4,40  zori de zi !

      O  Lumină albă stralucitoare, ma trezeste dragilor, ma face ca sa tresalt de pe pat şi astfel aud un glas care spune ceva uimitor ! 
Pentru mine aceste Cuvinte, mi-au dat si mai multă putere interioara, si m-au întărit şi mai tare în Credinţă.
                                          Citez :

              "Informaţii ! 
                Sfinţeşte Dumnezeule cu Harul Tău !
                Informaţii, ca  o  Împărăţie !
             A cărei Împărăţie , nu va avea sfârşit !
             Sfânt eşti Dumnezeule !
              Moşteneşte Doamne Pământul.
             Atunci este un Popor al nostru !
             Fie cuvântat şi binecuvântat !"
Şi-mi aud dragilor propriu glas, care spune aşa :
                            Să vezi ce le-aud ,cum tac !
             Le aud ,cu grijă tac ,
             Iar noaptea vorbesc !
             Voi apăra Cuvântul Domnului !
             Pentru că aşa trebuie ! 
            Aşa este scris , ca eu să-L apăr!"

Cu preţul vieţii mele fratilor, vă spun vouă tuturor şi în faţa Lui Dumnezeu, că voi apăra al Său Cuvânt.
Îl voi apăra fratilor, şi-l voi face cunoscut aici pe Blog, vouă tuturor cititorilor.
Căci aşa am primit Poruncă dragi mei,şi aşa voi face, cu toată dragilor.!
                               Cum tot cu dragoste,vă spun cu drag,
                                            Maria. 
  


   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu