duminică, 31 august 2014

O NOUĂ AVERTIZARE DE INUNDAŢII FOARTE MARI !!!

                                    30  August  2014, ora 4 dimineaţa !

                                          Dragii mei, 

Doar abia ce mă băgasem în pat, că şi aud glascare revine cu O  AVERTIZARE !
Scriam cu puţin timp în urmă, de INUNDAŢII MARI, de UN CIMITIR INUNDAT, de un câmp INUNDAT !
Încă nu s-a adeverit din fericire !
Dar iată că astăzi vine acest glas şi zice :

               "Vă reamintesc că pe imaginile....!"
Iar glasul se opreste iar eu văd :
                Văd cu ochii închişi spre nord-vest ,văd o câmpie mare de tot, cu iarbă verde pe ea, şi care câmpie arată ca o mlaştină.
Este inundată, musteşte de apă si de noroi cleios.
Văd oameni multi de toate vârstele,  care fug cât îi ţin picioarele de această câmpie ca o mlastină.
Împreună cu oamenii fug şi Pompierii din urma lor, au în spate Veste Portocalii , ei fug de parcă ceva cumplit, ceva groaznic şi nevăzut de mine, urma să se întâmple în urma lor.   
Oamenii erau disperaţi, înspăimântaţi, nu stiau unde să fugă din calea Pericolului care venea din urma lor.
Pericolul stătea, în apa ce izvora parcă din Pământ şi totul se transforma în mlastina.  
Dragii mei, din păcate vom auzi de acest DEZASTRU , căci este pentru a 3 a oară când sunt avertizată că se va întâmpla.  
Ce va fi, când va fi ,şi unde se va întâmpla, eu nu ştiu,pentru că nu mi s-a spus . Lucrurile acestea trebuie să se întâmple, căci asa este hotărât de Sus, şi noi nu putem interveni. 
                                Cu dragoste şi preţuire,Maria. 

 

Un comentariu:

  1. Multumesc frumos pentru Informatie ! Vom astepta ca sa vedem ce se va intampla ! Prea des s-a revenit asupra acestui MESAJ !

    RăspundețiȘtergere