luni, 25 august 2014

O DUMINICĂ DE VIAŢĂ ŞI DE MOARTE !

                                24 August 2014 ,ora 7,10 dimineaţa !


                                                                Dragii mei,


Astăzi dimineaţă trează fiind, trebuia sa ma pregatesc sa merg la Sfanta Biserică.
Şi aud dragilor un glas care spune ceva uluitor, chiar înainte sa ma dau jos din pat.
Un glas care spune aşa :

                     "Va exista o altă încăpere !
                  Îi va trimite într-o altă încăpere .
          Va exista Duminică de viaţă şi de moarte ! 

Iar glasul se pierde ca un ecou ! 
Dragii mei, mare Taină cuprind aceste Cuvinte ! 
Eu nu stiu cum sa le tâlcuiesc, si nici nu am voie ca să fac acest lucru.
Daca voi stiti ce vrea sa însemne aceste Cuvinte de Taina, am să vă rog sa ne scrieti aici pe Blog.
Până atunci fratilor, nu uitaţi ca să fiţi buni la inimă şi la suflet, să vă fie milă de cel necăjit si oropsit, să vă iubiti Aproapele şi nu în ultimul rând, să iubiti pe DUMNEZEU şi pe MĂICUŢA  DOMNULUI, din toată inima voastră şi din tot sufletul vostru.
                                  Cu dragoste şi preţuire,
                                                       Maria. 

P.S. Dragilor, cred că aceste două articole sunt legate între ele. O să repostez aici şi acest articol.
 

sâmbătă, 23 august 2014

CUM VA MAI FI VREMEA ???

                                 23 August 2014, ora 7,26 dimineaţa !

            Astăzi dimineaţă trează fiind , aud un glas care ţinea neapărat ,ca să ne amintească ceva anume.
Acest glas era foarte ferm, în ceea  ce îmi spunea.
Dacă la început era blând, în următoarea clipă a devenit un glas care vorbeste la Imperativ.
                                           Citez : 

               " Vremea  va  fi în general  frumoasă !
Iar acum glasul devine foarte ferm, foarte hotărât, şi continuă :
               Amintesc 20 - 22 !
               20 - 22  amintesc !"

Dragii mei, eu nu stiu ce înseamnă aceste cifre ,20 - 22....., despre care spunea glasul. Poate fi vorba de temperaturi, dar poate fi vorba si de un numar de zile,de care ne mai putem bucura de vremea  frumoasă.
Glasul nu a mai continuat ,ci doar a spus :
             Amintesc 20 - 22.......,şi chiar spunea la imperativ, aceste cifre !  
Fraţilor ,ce va fi cu aceste Cifre legate de vremea frumoasa, vom vedea în timp. 
Datoria mea în faţa Lui Dumnezeu şi a Maicii  Domnului ,a fost ca să le scriu. 
Ce se va întâmpla în timp, vom vedea !
                                          Cu dragoste, Maria   

P.S, 
Cifrele  20 - 22, după părerea mea, cred ca nu se refera la gradele din atmosfera. Este cu totul altceva, cu o mare importanţă, pentru ca ,glasul a spus :

                              "Amintesc  20- 22 !"

Asta înseamnă că mai demult ,cândva pe undeva ,s-au mai vorbit de aceste Cifre, daca acum ni s-au amintit.
Eu nu stiu ce sa zic ! O sa las totul în MÂINILE  LUI  DUMNEZEU şi ale MAICII  DOMNULUI !   
                                    Cu drag, Maria. 

8 comentarii:

  1. "Va exista o altă încăpere !
    Îi va trimite într-o altă încăpere ."

    Aici cred ca spune despre o alta planeta ca Pamantul!
    Va exista o alta planeta !
    Ii va trimite pe aceasta.
    Iar intr-o Duminica se va face trierea intre 20 si 22 poate chiar duminica 21 septembrie!
    Cine va ramane si cine va pleca nu cunoastem niciunul dintre noi, dar ce fac cei ce raman si ce fac cei ce pleaca?

    OM traii si OM vedea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Doamna Maria
    Imi veti ierta aceasta parere,poate eu nu inteleg cum se cuvine darul dvs...dar oare daca vi s-ar arata mai concret la cine se refera mesajul si dvs. si ati putea opri o tragedie,oamenii aceia nu ar intelege ca trebuie sa isi schimbe felul de a fi si viata lor ,salvata,sa se desfasoare altfel de aici inainte? Sigur ca si asa,nestiind pentru cine e profetia,cu toti ar putea,asa cum bine ii indemnati,sa fie buni si iubitori unii cu altii...dar de multe ori nu se intampla,fiecare crezand ca nu despre el poate fi vorba. Poate n-ar fi in van sa vi se ingaduie sa si talcuiti aceste mesaje ca sa puteti aduce pe dreapta cale,mai usor,pe cei neincrezatori.
    Cum spuneam,e doar o parere si sper din inima ca nu va intristeaza.
    Multa sanatate sa aveti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici e problema. Daca cineva se amesteca sub o forma sau alta in viata cuiva, trebuie acordul divin! Daca acea persoana va sti ,probabil ca nu va mai muri! Nu trebuie influentat destinul oamenilor astfel in opinia mea.
      Pina la urma si in Biblie scrie ca plata pacatului este moartea!

      Ștergere
    2. Exact asa am gandit şi eu ! DUMNEZEU îmi îngăduie a le vedea, dar nu si a sti locul unde şi când vor avea loc ! Totul trebuie sa se împlineasca ! Prin asta se arată şi PUTEREA SA ! Eu nu am de unde să le ştiu pe toate câte se întâmplă în lumea asta mare. Credeti voi dragilor, că nu L-am implorat pe DUMNEZEU şi pe MĂICUŢA DOMNULUI , ca sa-mi dezvăluie mai mult ? Şi fiindca nu am primit răspuns, am înţeles că aşa trebuie să se întâmple. Şi Iisus a spus pe Cruce :

      Si mergand putin, S-a rugat zicand: Parinte, daca este cu putinta, sa treaca de la Mine paharul acesta; dar nu cum voiesc Eu, ci cum voiesti Tu. Si a venit la ei si i-a gasit dormind; si a zis lui Petru: Asa, n-ati putut veghea un ceas cu Mine? Privegheati si va rugati, ca sa nu cadeti in ispita, ca duhul este osarduitor, iar trupul neputincios."

      Ștergere
  3. O stiti pe aia cu "Unu va fi luat si altul va fi lasat"
    Luca 17.
    34. Va spun ca, in noaptea aceea, doi insi vor fi in acelasi pat, unul va fi luat, si altul va fi lasat;
    35. doua femei vor macina impreuna: una va fi luata, si alta va fi lasata.
    36. Doi barbati vor fi la camp: unul va fi luat, si altul va fi lasat."
    37. Ucenicii L-au intrebat: "Unde, Doamne?" Iar El a raspuns: "Unde va fi trupul acolo se vor strange vulturii."

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru Alexandru Dragomir , d-na Maria nu a pomenit nimic de vreo data calendaristica 20-22 ale vreunei luni .Oare sa se produca Evenimentul atunci ? Inseamna ca mai avem putin timp , 21 duminica mai este doar in decembrie . Sa avem curaj si incredere in Victoria Luminii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. -Uite aici cifrele 20-22.
      http://mariaghiorghiu.blogspot.ro/2014/08/cum-va-mai-fi-vremea.html

      Ștergere