marți, 19 august 2014

SEISMELE ! SEISMELE ! SEISMELE !

                           17 Martie  2003 , ora 3,14  zori de zi !


Dormeam  la această oră dragii mei, când un glas răsunător strigă  aşa:
                       "Seismele ! Seismele ! Seismele !
                   Seismele în cele din urmă , 
         favorizează seminţele  dintre cele păstrate !" 

Apoi glasul fratilor, se pierde ca un ecou ! 
Iar eu mă grăbesc, ca să-mi notez toate în caietul de sub pernuţa mea, toate câte am auzit.
Dragilor, eu nu stiu cum să interpretez aceste Cuvinte cu tâlc.
Daca cineva dintre voi stie, îl rog şi vă rog, ca să ne spuneti si nouă tuturor, ce înseamnă aceste Cuvinte, despre înfricoşătoarele Seisme !
                                            Cu dragoste, Maria.

Un comentariu:

  1. Timpurile furtunii
    Alegerea graului de neghina
    Parabola semanatorului- putine dintre semintele aruncate si-au pastrat esenta, de a da rod

    RăspundețiȘtergere