miercuri, 3 februarie 2016

ZĂPADĂ ŞI VISCOL EXTREM DE PUTERNIC !


                                                                   3 Februarie 2016, ora 15,10 !

                                                    Dragii mei, 

În timp ce scriam aici pe Blog, văd fara voia mea, văd spre Nord, Nord-Vest, un câmp arat, iar pe brazdele de Pământ, văd cum zăpada este spulberată cu o viteză uluitoare.
Niciodata nu am vazut, un asa vânt extrem de puternic.Cred ca avea, peste 120 km la ora !
Daca ar fi fost cineva în acel câmp, cu siguranţă nu ar fi putut rezista ca sa stea in picioare. 
O masină mică, ar fi fost zburata din calea viscolului extrem de puternic.                                  
                    

        ... în județele aflate sub avertizări de ploi, ninsori și viscol    .
În pozele de mai sus, este o nimica toata viscolul, dar eu nu am gasit altele. 
Vom auzi dragii mei,  de un Viscol ,si-un vânt extrem de puternic.
Unde anume si cand, eu nu stiu. Dar de va veni acest VISCOL, va face prăpăd,acolo unde el se va manifesta. 
                                              Cu dragoste,Maria. 

12 comentarii:

  1. MANIFESTERILE METEOROLOGICE,IMPREJURARILE,ACTIVITATILE SI ABSOLUT TOTUL DIN JUR,SUNT OGLINDA SUFLETULUI NOSTRU.MAI STIINTIFIC,REFLEXIA GANDURILOR NOASTRE.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamma Maria,dar de Italia ce ne puteti spune?Ca noi Romanii de aici suntem putin cam preocupati de Etna si Vezuvio...,de ceea ce se aude

    RăspundețiȘtergere
  3. Haideti pe antena stara e dna Maria in direct prin tel

    RăspundețiȘtergere
  4. Pacat a intrat Maria in direct la stars si vad ca toti o iau in deradere offf pt a avea raiting o suna dar dv o ia la misto?pacat va respect mult dna sunteti o dna adevarata pupici.Ana

    RăspundețiȘtergere
  5. Rusine Brancu toti rad in studio de ceea ce spune Maria si tu razi Brancu rusineeee.asa iti faci audienta rusine.Ana

    RăspundețiȘtergere
  6. Am postat aici acum trei ore dc nu e inca msj vizibil?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred in doamna maria si o respect din tot sufletul,vrea sa ne ajute,si alti face misto!!

      Ștergere
    2. Eu cred in doamna maria are dreptate,si vrea sa ne faca bine,si alti facee misto!!!

      Ștergere
  7. Eu cred in Doamna Maria,,Spune adevarul,incearca sa ne ajute,si alti face mistoo!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Te-ai facut o data de ras. "Altii face misto" de exprimarea ta.

    RăspundețiȘtergere
  9. E pb lor cand se va adeverii ce spune Maria iar vor zice vaiii a prezis dar acum o ia la misto pacat Brancu ca asa o tratezi pe Maria.Ana

    RăspundețiȘtergere
  10. Sărut mana, doamna Maria. Nu am urmărit media și nu ma intereseaza gura lumii. Vreau sa va îmbrățișez cu multa dragoste.
    Marutz

    RăspundețiȘtergere