duminică, 7 februarie 2016

SFANTA EVANGHELIE , DIN DUMINICA A XVI A DUPA RUSALII !

                            SFANTA  EVANGHELIE  ,

DIN DUMINICA  A  XVI A , DUPA  RUSALII !

                  Sfanta Evanghelie de la Matei !
                              (XXV, 14 - 30 )

Zis-a Domnul pilda aceasta:un om oarecare ,plecand departe, a chemat pe slujitorii sai si le-a incredintat averea sa . Unuia i-a dat cinci talanti, altuia doi,iar altuia unul ;fiecaruia dupa puterea sa.Apoi a plecat.Indata cei care primise cei cinci talanti s-a dus de a negutarit cu ei si a castigat alti cinci talanti. Tot asa si cel cu doi a dobandit si el alti doi.Iar cel care primise un talant s-a dus si a sapat in pamant ,ascunzand argintul stapanului sau. 
                          Predica la Pilda Talantilor
Dar,dupa multa vreme, s-a inapoiat stapanul acelor slujitori si le-a cerut socoteala.Atunci, apropiindu-se cel care primise cinci talanti a adus alti cinci talanti ,zicand :stapane, cinci talanti mi-ai dat ; iata alti cinci talanti am castigat cu ei. Iar stapanul sau i-a zis :bine, slujitor bun si credincios ,peste putine ai fost credincios ,peste multe te voi pune;intra in bucuria stapanului tau.Apropiindu-se ,si cel care primise doi talanti a zis: stapane, doi talanti mi-ai dat;iata alti doi am dobandit cu ei.  
 Stapanul i-a zis:bine, slujitor bun si credincios ,peste putine ai fost credincios ,peste multe te voi pune;intra in bucuria stapanului tau.Apoi,apropiindu-se ,cel care primise un talant a zis:stapane, te-am stiut ca esti un om aspru ,care seceri unde n-ai semanat si aduni de unde n-ai vanturat.De aceea m-am temut si m-am dus de am ascuns talantul tau in pamant;iata, ia-ti ce este al tau . Iar stapanul sau ,raspunzand i-a zis:slujitor viclean si lenes, ai stiut ca secer unde n-am semanat si adun pe unde n-am vanturat? Pentru aceasta se cuvenea ca tu sa fi dat banii mei ,schimbatorilor de bani ,si eu, venind ,mi-as fi luat inapoi ce este al meu, cu dobanda.Luati deci de la el talantul si dati-i celui care are zece talanti. Deoarece ,tot celui care are , i se va da si-i va prisosi;iar de la cel care nu are ,se va lua si ceea ce are;iar pe slujitorul cel netrebnic aruncati-l in intunericul cel mai dinafara. Acolo va fi plangerea si scrasnirea dintilor.
Slava Tie Doamne, slava Tie! Amin!
Dragii mei,
Sa mergem si noi la Sfanta Biserica, ca sa inmultim talantul Credintei, iar acesta, sa de roade din care, sa daruim si Aproapelui nostru.
Trebuie ca sa avem mare grija, si sa nu ascundem Darurile Lui Dumnezeu.  
Sa nu punem dragilor,lumina Lui Dumnezeu pe care am primit-o in DAR ,sub obroc. 
Ci s-o punem sus,ca sa lumineze si pentru cei buni,si pentru cei rai. 
Infricosata va fi pedeapsa celui care,va ascunde Darurile Lui Dumnezeu, si nu le-a facut ca sa dea roade la vremea sa. 
                            Cu dragoste,Maria. 

           

4 comentarii:

  1. I-MI PLACE LA NEBUNIE FRAZA CU CEL CE ARE I SE VA MAI DA.

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.reporterntv.ro/stire/atlantida-si-potopul-lui-noe-s-au-petrecut-in-marea-neagra-misterele-nedezlegate-ale-marii-negre-galerie-foto

    RăspundețiȘtergere
  3. Gabriel,$fanta EVanghelie de astazi se refera la virtutile daruite de Dumnezeu slujitorilor Sai.Precum vedem ,,talantii'' nu au fost impartiti in mod egal.Dumnezeu,care cunoste inima fiecaruia a impartit talantii potrivit cu putetea fiecaruia
    Se spune ca Dumnezeu nu da niciodata omului mai mult decat poate duce.Cel care a primit mai multe virtuti,prin stradania si efortul sau a sporit acestea ,la fel si al doilea.Problema este cel care a primit un singur talant si de la care se cerea un efort mai mic,nu numai ca nu a depus acel efort,a fost si viclean(pentru a ascunde lenea sa acuza stapanul )si trufas
    Nemultitului i s-a luat darul cum spune si un proverb .

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru postari.C

    RăspundețiȘtergere