vineri, 5 februarie 2016

S- A ADEVERIT ! UN TIR ERA SA FIE RASTURNAT ,DE VÂNTUL EXTREM PUTERNIC !

                                            Dragii mei,

Scriam ieri un articol cu titlul :

                          "Zăpadă  si viscol extrem de puternic !

Ba chiar am spus şi în direct la AGENTUL  VIP, ca urmeaza sa auzim de un vânt extrem de puternic, si ca de-ar fi fost în bataia vantului ,o masina mica, cu siguranta ar fi fost luata pe sus.
Aseara la emisiunea dlui Cristi Brancu, invitatii din platou, m-au jignit si m-au luat în derâdere, cand au auzit si de acest vânt extrem de puternic.
 .

Maria Ghiorghiu a intervenit în emisiunea ”Agentul VIP” pentru a vorbi despre întâlnirile oamenilor cu extratereștri, dar și despre noile tragedii care se vor abate…
Si iata dragilor,cum astazi a doua zi, s -a adeverit ,cum nimeni nu s-a asteptat.
Să se ruşineze acesti oameni care m-au improscat cu venin si cu noroi, si Dumnezeu sa-i ierte pentru nestiinţa si necredinţa lor, căci eu i-am iertat.
În Anglia,un TIR era sa fie rastrnat de vantul extrem de puternic.
Iată:  

  1. Vantul din Anglia a ajuns atat de puternic incat a...

    stirileprotv.ro/stiri/bizar/vantul-din-anglia-a-ajuns...
    Vantul din Anglia a ajuns atat de puternic incat a fost aproape sa rastoarne un camion pe autostrada. VIDEO


                                         3 Februarie 2016, ora 15,10 !

                                    Dragii mei, 

În timp ce scriam aici pe Blog, văd fara voia mea, văd spre Nord, Nord-Vest, un câmp arat, iar pe brazdele de Pământ, văd cum zăpada este spulberată cu o viteză uluitoare.
Niciodata nu am vazut, un asa vânt extrem de puternic.Cred ca avea, peste 120 km la ora !
Daca ar fi fost cineva în acel câmp, cu siguranţă nu ar fi putut rezista ca sa stea in picioare. 
O masină mică, ar fi fost zburata din calea viscolului extrem de puternic.                                  
            

        ... în județele aflate sub avertizări de ploi, ninsori și viscol    .
În pozele de mai sus, este o nimica toata viscolul, dar eu nu am gasit altele. 
Vom auzi dragii mei,  de un Viscol ,si-un vânt extrem de puternic.
Unde anume si cand, eu nu stiu. Dar de va veni acest VISCOL, va face prăpăd,acolo unde el se va manifesta. 
                                              Cu dragoste,Maria. 

 

5 comentarii:

  1. Foarte tare asta! Oricum, felul in care s-au purtat persoanele de la emisiune arata cat de "importante" se cred si nivelul ignorantei in randul oamenilor. Pana acum ati avut previziuni(mesaje primite) scurte si la obiect, care pana la urma s-au adeverit. O singura chestie as contesta-o putin: mesajul acela cu "nu exista reincarnare", nu va grabiti sa-l luati de bun, pentru ca daca nu exista alte vieti, nu exista evolutie.
    In rest, o seara buna si sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar de avionul din Somalia ce ziceți o bomba a explodat la bord .a aterizat de urgenta.

    RăspundețiȘtergere
  3. DOAMNA MARIA A SPUS ASA:"NE NASTEM O SINGURA DATA." NU NEAPARAT CA NU AR EXISTA.DE AICI INTELEGEM CE VREM.EU AM SPUS CA ESTE O SINGURA VIATA IN INFINITE SECTIUNI.PAREREA MEA ESTE CA OMUL CARE A AJUNS SA FIE CONSTIENT SI SA SE TEAMA DE O POSIBILA REINCARNARE,ACELA IN MOD SIGUR NU SE V-A REINCARNA.CI VA FI CEVA MAI MULT.MAI MULT.SI MAI MULT.IN NICI UN CAZ NU BATEM PASUL PE LOC.UNIVERSUL ASTA ESTE INFINIT,ASEMENEA UNUI HAU INTERMINABIL DE POSIBILITATI.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, DUMNEZEU ne naste ca suflet o singura data , dar ca sa meritam RAIUL, ne trebuie foarte multa evolutie spirituala, pe care nu o poti asimila intr-o singura viata.

    RăspundețiȘtergere
  5. ANONIM 18:57 BA O POTI ASIMILA SI INTR-O ZI.AI PUTEREA SA CREZI ASTA???DUMNEZEU NU JUDECA DUPA ETALONUL NOSTRU CEREBRAL.NU UITA CA MOTIVATIA CARE O AI ACUM,ESTE UN SIMPLU TESUT CEREBRAL SI ASTFEL POTI SA FACI CALCULE,DEDUCTII SI ASA MAI DEPARTE.DUMNEZEU ESTE TOTUL.UN TOT INFINIT.

    RăspundețiȘtergere