miercuri, 3 februarie 2016

EUROPA LIBERĂ ? NU PREA CRED CĂ VA FI LIBERĂ !

                                                           Steagul+Europei.png                 

                           3 Februarie 2016,ora 4,22 zori de zi !

                                                Dragii mei, 

Astăzi în zori, mă trezeste un glas care spunea ca la un RADIO, asa ca pe vremea lui Ceausescu,când nu aveam voie sa ascultam acest post.
Glasul spunea aşa :

                    "Aici, Europa Liberă!

Dar un alt glas intervine, si zice parca a batjocură :

               Spuneţi că ,Europa este liberă ?!

Dar glasul, îi raspunde cu o întrebare :
             Dar de ce mă -ntrebi ? 
Apoi raspunsul îi veni prompt:
             Nu vă întreb ,pentru că spuneţi aşa :
                  Europa liberă!"  

După care discutia s-a încheiat.
Dragii mei, chiar sa fie o problema  cu libertatea EUROPEI ? 
Aici chiar nu stiu, ce sa mai spun.
Vă las pe voi, ca sa va spuneti părerile. 
                                          Cu dragoste,Maria.  


    

5 comentarii:

  1. PROBABIL INVAZIA DE REFUGIATI.ORGANIZATIILE TERORISTE ARE MULT AJUTOR IN ACEST SENS.

    RăspundețiȘtergere
  2. REPET,FACEREA FACERILOR,MADUS.

    RăspundețiȘtergere
  3. Madus, are si acest Gabriel problemele lui ca orisicare de pe acest Pamant.Gabriel cu EU SUNT(IO) CEL CE SUNT(THOTH) cand ai de gand sa vorbesti?! M.A.

    RăspundețiȘtergere
  4. AM INTR-ADEVAR PROBLEME CA SI TOTI DE PE ACEST PAMANT.EU VORBESC MEREU.CE DORESTI SA VORBIM?DOMNULE?¿?¿

    RăspundețiȘtergere