marți, 2 februarie 2016

PROOROCUL ŞI PSALMISTUL DAVID , NE GRĂIESTE DIN CERURI !

                                            31  Ianuarie 2016,ora 4,18 zori de zi !

                                                 Dragii mei,

În aceasta dimineaţă, în zori de zi, mă trezeste o lumina albă orbitor de stralucitoare,care imi luminează noaptea albastra.
Şi astfel, vad cu ochii închisi fiind, vad ca si dincolo de plafonul camerei mele, plafon ce parca se topise si nu mai exista, văd ceva uimitor.
Vad dragilor în lumina alba orbitoare, o Carte mare  la propriu, care era deschisa la mijlocul ei.
Pe pagina din stanga,vad o Iconiţă cu Maica Domnului şi cu Pruncul Iisus pe bratul stang.
Arăta ,exact ca in aceasta Iconiţă:
     


Începând cu partea de sus a Iconitei ,care era pe pagina stangă a Cărtii, văd scris vreo trei randuri ,din care am apucat a citi, doar atât:
                      "Psalmii lui Davids!
                Eu Davids......(şi nu mai vedeam ce scrie, deoarece scrisul era prea mic.
Dragilor,cert este că, la mica distanta sub acele 3 randuri, exact sub Iconita cu MAICA DOMNULUI cu PRUNCUL ,Psalmii lui DAVID,au inceput sa curga prin scriere.
Aud glas dragilor, glasul  lui DAVID, care spune aşa :
                           Eu Davids ....(şi se opreste )! 
După care, am in faţa ochilor mei închisi, lumina alba orbitoare ce sustinea CARTEA cu PSALMII LUI DAVID, deschisa la mijloc, cu Sfanta Iconiţă a MAICII LUI DUMNEZEU cu PRUNCUTUL  IISUS pe bratul stang;  Pruncuţ,ce-şi lipise obrajorul drept de obrazul MAICII SALE. 
Maica Domnului e suparata pe aceia care nu-i cer nimic
  Dragii mei,în toate Cărtile de Rugaciuni, PROOROCUL DAVID, este scris asa cum se si aude: DAVID!
Dar in CARTEA care mi-a fost arătată, precum si glasul lui David, era scris si spus cu fermitate aşa :
                      "Eu Davids...!"
Deci, la finalul cuvantului a apărut un S.
De aici rezultă că, asa este  corect a se scrie, asa cum mi s-a arătat:
                             "Davids !"
Daca asa mi s-a arătat scris, pe Cartea lui Davids, înseamna că asa este.   
Iata dragii mei, am aici pentru voi toti, câteva rânduri si învăţături pentru suflet:
  1. De ce a scris David Psalmul 50? | Doxologia

    www.doxologia.ro/.../de-ce-scris-david-psalmul-50
    Pentru a înțelege bine psalmul, este nevoie să cunoaștem starea în care se afla David atunci când l-a scris și motivele care l-au determinat să-l scrie.


                            

                                                      Dragii mei, 

Sunteti tristi şi îngânduraţi ? Aveţi necazuri şi vi se pare că nu mai ieşiti din ele ? Sunteti bolnavi ,iar doctorii nu vă mai dau speranţe ?
Aţi rămas fără un loc de muncă ? V-au supărat copiii? Nimic parcă nu vă mai merge bine ? 
Pentru tot ce vi se pare că este rău în viaţa voastră, avem şi rezolvarea problemelor lumesti.
Rugaciunea curata, către Dumnezeu şi Maica Domnului şi...PSALMII  LUI  DAVID, pe care îi găsiţi aici mai jos.
Dati clik pe cifra care reprezintă numărul Psalmului, si vă va apărea un link. Accesaţi linkul ,şi vă urez ca să vă meargă la suflet ,şi acolo să rămână din ceea ce veti citi, cu inima si cu sufletul.
                                  Cu dragoste, Maria. 


PSALMUL 22 
Al lui David. 
1. Domnul mă paşte şi nimic nu-mi va lipsi. 
2. La loc de păşune, acolo m-a sălăşluit; la apa odihnei m-a hrănit. 
3. Sufletul meu l-a întors, povăţuitu-m-a pe căile dreptăţii, pentru numele Lui. 
4. Că de voi şi umbla în mijlocul morţii, nu mă voi teme de rele; că Tu cu mine eşti. 
5. Toiagul Tău şi varga Ta, acestea m-au mângâiat. 
6. Gătit-ai masă înaintea mea, împotriva celor ce mă necăjesc; uns-ai cu untdelemn capul meu şi paharul Tău este adăpându-mă ca un puternic. 
7. Şi mila Ta mă va urma în toate zilele vieţii mele, ca să locuiesc în casa Domnului, întru lungime de zile.

PSALMUL 26 
Al lui David. 
1. Domnul este luminarea mea şi mântuirea mea; de cine mă voi teme? 
2. Domnul este apărătorul vieţii mele; de cine mă voi înfricoşa? 
3. Când se vor apropia de mine cei ce îmi fac rău, ca să mănânce trupul meu; 
4. Cei ce mă necăjesc şi vrăjmaşii mei, aceia au slăbit şi au căzut. 
S. De s-ar rândui împotriva mea oştire, nu se va înfricoşa inima mea; 
6. De s-ar ridica împotriva mea război, eu în El nădăjduiesc. 
7. Una am cerut de la Domnul, pe aceasta o voi căuta: să locuiesc în casa Domnului în toate zilele vieţii mele, 
8. Ca să văd frumuseţea Domnului şi să cercetez locaşul Lui. 
9. Că Domnul m-a ascuns în cortul Lui în ziua necazurilor mele; m-a acoperit în locul cel ascuns al cortului Lui; 
10. Pe piatră m-a înălţat. Şi acum iată, a înălţat capul meu peste vrăjmaşii mei. 
11. Înconjurat-am şi am jertfit în cortul Lui jertfă de laudă. Îl voi lăuda şi voi cânta Domnului. 
12. Auzi, Doamne, glasul meu cu care am strigat; miluieşte-mă şi mă ascultă. 
13. Ţie a zis inima mea: Pe Domnul voi căuta. Te-a căutat faţa mea; faţa Ta, Doamne, voi căuta. 
14. Să nu-ţi întorci faţa Ta de la mine şi să nu Te abaţi întru mânie de la robul Tău; 
15. Ajutorul meu fii, să nu mă lepezi pe mine şi să nu mă laşi, Dumnezeule, Mântuitorul meu. 
16. Că tatăl meu şi mama mea m-au părăsit, dar Domnul m-a luat. 
17. Lege pune-mi mie, Doamne, în calea Ta şi mă îndreptează pe cărarea dreaptă, din pricina vrăjmaşilor mei. 
18. Nu mă da pe mine pe mâna celor ce mă necăjesc, că s-au ridicat împotriva mea martori nedrepţi şi nedreptatea a minţit sieşi. 
19. Cred că voi vedea bunătăţile Domnului, în pământul celor vii. 
20. Aşteaptă pe Domnul, îmbărbătează-te şi să se întărească inima ta şi aşteaptă pe Domnul. 

CARTEA PSALMILOR – PSALTIREA  – 151 DE PSALMI

(150 Cărţile Canonice, plus Psalmul # 151 – Cărţile Apocrife)

__________________________________________________________________
 

4 comentarii:

  1. https://huff.ro/wow/pumnul-lui-dumnezeu-fotografii-impresionante-cu-cel-mai-bizar-fenomen-din-aceste-zile-61097

    RăspundețiȘtergere
  2. S-ul inseamna a se citi de mai multe ori acest psalm 50 a lui David. Doamne ajuta'ne si nu ne parasi niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  3. NU TOTI PSALMII SUNT AI LUI DAVID.AM AUZIT CA DACA SE CITESTE TOATA PSALTIREA SE IMPLINESTE DORINTA IN SPECIAL LA BOLNAVI.

    RăspundețiȘtergere
  4. MARIANA,ESTE VORBA DE PUMNUL DIAVOLULUI.DUMNEZEU NU ARE PUMN.DUMNEZEU CAND SE "MANIE" DE FAPT SE MANIE DIAVOLUL.E CEVA DE GENUL ACESTUI SEMN ₪ DAR ORICUM E IMPOSIBIL SA-L DESCRIU.NU AM CUM.

    RăspundețiȘtergere