sâmbătă, 6 februarie 2016

NEW YORK ! S - A ADEVERIT A DOUA ZI ! MORTI SI RANITI !

                                                      Dragii mei,

Scriam  in noaptea de 4 - 5 februarie 2016, un articol in care spuneam ca, vom auzi ceva despre NEW YORK.

Spuneam ca,vom auzi ca se va intampla ceva, in New York.

Si iata dragii mei, din nefericire, in NEW YORK,s-a intamplat  o tragedie mare.

DUMNEZEU ne da semne prin astfel tragedii,pentru ca atunci cand se adeveresc,sa stim ca EL exista, si ca voieste ca sa ne intoarcem cu fata,cu inima si cu sufletul catre EL.

Iata linkul,iar mai jos articolul meu, si informatia mai pe larg : 

Macara uriasa, prabusita la New York: Un mort si...

www.ziare.com/international/america/macara-uriasa...
O macara uriasa s-a prabusit, vineri dimineata, in cartierul Tribeca, din sud-vestul Manhattanului, iar o persoana a murit si 15 au fost ranite. Macaraua a cazut pe .

                          Noapte de 4 -5 Februarie 2016,ora 0,15 !

                                             Dragii mei, 

În aceasta noapte in timp ce scriam aici pe Blog, aud un glas care spune asa:
                      "New  York !
               New  York ! Ai fost aici ?
               Iar raspunsul veni imediat:
           Nu ! N-am fost !"

Moment în care dragilor,am în faţa mea un oras cum nu am mai vazut până acum,si care arăta exact asa ,ca în imaginea de mai jos:   

New York - Sunset.

Vedeam dragilor ,vedeam live, desi eram cu ochii pe monitor,vedeam in dreapta NEW YORKUL în toata splendoarea sa.
Numai că, vom auzi dragii mei despre New York ,că se va intampla ceva; nu stiu ce,dar ceva va fi.
                                          Cu dragoste,Maria.

Iata dragilor si informatia mai pe larg : 

TRAGEDIE în New York. O macara s-a prăbuşit pe o stradă cauzând moartea unui om

FOTO: crainsnewyork.com
FOTO: crainsnewyork.com
O macara s-a prăbuşit pe o stradă din centrul cartierului Manhattan din New York. Potrivit Fox News, în urma accidentului, un om a murit, 15 au fost răniţi, iar zeci de maşini au fost strivite. 
Oamenii care locuiesc în apropiere au mărturisit că s-au speriat foarte mult atunci când macaraua s-a prăbuşit.
"Am auzit când a căzut macaraua. S-a auzit o bubuitură foarte puternică. Este ceva incredibil. E înspăimântător. Macaraua e atât de mare. Niciodată nu am mai văzut aşa ceva", a spus o femeie.
La faţa locului au intervenit zeci de echipaje de salvatori şi peste 130 de pompieri. Forţele de ordine urmează să stabilească din ce cauză s-a produs accidentul.

6 comentarii:

  1. PENTRU LINISTEA CELORLALTI CITITORI.DACA PRESA A ANUNTAT UN MORT,NU INSEAMNA CA ASA O FI.TREBUIE SA LASAM IMAGINATIA SA ZBOARE PE ARIPILE VANTULUI,ASEMENEA UNUI COPIL.DIN CEI RANITI,OARE NU A MAI MURIT NIMENI IN SPITAL?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabrieleee,o spui de parca iti pare rau ca a fost doar un mort!
      O imaginatie nebunatica mai ai!
      Gabita draga,cati ani ai?Te intreb ca sa stiu cum sa discut cu tine si sa stii, ca sunt fooaartee draguta cu tine :)
      Viorica

      Ștergere
  2. I-MI DAU SEAMA DIN LIPSA COMENTARIILOR,CA IAR S-A APRINS CITITORII.SA MA IERTE DUMNEZEU CA SI EU SUNT SUPUS ISPITEI.NICI EU NU SUNT MAI PRESUS CA VOI.SUNT LA FEL.DAR DACA IUBESC CU ADEVARAT PE CINEVA,O FAC SI DACA GRESESTE "FLAGRANT".EXISTA JUSTIFICARI PENTRU ORICE.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dna. Maria de ce postati comentarii pline de greseli si care nu transmit absolut nimic. Ce ati inteles dvs din postarea de mai sus?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ANONIM 23:31 VEZITI DE OCHELARI. SI NU MAI BAGA VRAJBA.NU AI INTELES,FOARTE BINE.SUNT ALTII CARE INTELEGE.

      Ștergere