luni, 29 februarie 2016

ISIS !!! UN STEAG NEGRU LA EST, PE CARE SCRIA CU ROSU , ISIS !

                                     
Motto: ”Ceea ce eu am scris în articolele anterioare ,precum și în acest articol, poate sa aibă loc, într-un timp mai lung, sau mai scurt.
Dar tot la fel de bine ,poate sa nu aibă loc, niciodată !  
Aceasta depinde numai de noi , numai de Credința si Rugaciunile noastre fierbinți ,către Bunul Dumnezeu si Măicuța Domnului.
Cine vrea să-și hrănească sufletul său cu Dragoste Divină, din Izvorul nesecat al Mânturii,si să creadă în cele scrise de mine, si graite de Duhul Cel Prea Sfânt, este minunat pentru sufletul său.
Cine nu vrea să creadă, să nu arunce cu piatra ! 
 Ci să cugete mai profund, după care, să aleaga ce voieste pentru sufletul si inima sa.
                                   Cu dragoste si prețuire,Maria Ghiorghiu.
                            29 Februarie 2016,ora 3,10 zori de zi !

                                             Dragii mei, 

În aceasta dimineață în zori de zi, ma trezeste o Lumina alba stralucitoare, si astfel ,vad cu ochii închisi un Cer senin de zi, iar sub Cer, mai sus de Pământ, văd un Steag negru total, dar pe care steag ,scria cu rosu - violet , un singur cuvant.
                          Image result for DOLIU.
Din coltul stanga sus, si pana in coltul dreapta jos, pe steagul negru fluturand in aer, scria un cingur cuvânt:

                                   I S I S      .   
Dragii mei, acest cuvant infricosator, era scris de parca ar fi fost o panglică aplicată, exact cu acel rosu -liliachiu.
Ce pot sa mai spun? STEAGUL părea a fi in ROMÂNIA. 
De ce spun asta? Pentru ca il vedeam foarte indeaproape. 
Am mai scris dragilor despre JIHADISTI acum de curand, cum ca, urmeaza a  intra in România. Voi reposta articolul mai jos.
Dar oare,mă bagă cineva în seamă???
Oare chiar nu vad ei ,cum se implinesc in timp toate? 
Eu dragii mei, mi-am facut datoria in FAȚA LUI DUMNEZEU si a MAICII DOMNULUI, am scris ceea ce mi s-a spus si mi s-a arătat;stiti cum se spune : Dumnezeu iti dă,dar nu-ti pune si-n sac. DUMNEZEU ne previne,ca sa luam masuri. Dar mă aude oare, cei care trebuie sa ma audă???
Sa ne rugam la BUNUL DUMNEZEU si la MĂICUȚA  DOMNULUI, ca sa fim ocrotiti si apărati ,de tot raul si de tot necazul.  
Să nădăjduim dragii mei, că AUTORITATILE române vor fi foarte vigilente, si nu vor lăsa sa intre astfel de indivizi pe teritoriul Țării noastre.  
Să speram ca vor fi verificati la sânge,pentru a nu se introduce la noi in Romania, arme distrugatoare in masa. 
Doamne Ajuta ,ca sa fie bine. 
                                         Cu dragoste,Maria.  

Iata din nou,articolul cu jihadistii:

    25  Februarie 2016,ora 3,30 zori de zi !

                                                Dragii mei, 

În aceasta dimineață ,în zori de zi, mă trezeste un glas care spune ceva cutremurator.
Glasul spunea asa ,dragilor :

                  ”Jihadiștii !!!
               Noi grupări jihadiste, urmează să intre în România !                            
Clipă în care ,văd un Bloc de locuinte mai sus de plafonul camerei mele,era în aer,ca și pe varful unui munte, și avea peretii exteriori rosii -grena, cu circa 4 -5 etaje, si pe care scria la partea de sus ,pe toata lungimea lui, asa:
                             ”J I H A D I S T I I !”  
Dragii mei, îmi doresc din tot sufletul ca Autoritatile române, sa intre în alerta si sa fie cu ochii  ,nu in patru, ci in 100, pentru ca acesti indivizi sa nu intre in România.
Măcar în al 12-lea ceas,AUTORITATILE  ROMÂNE  poate mă vor crede ,și se vor convinge că, toate cate scriu se implinesc in timp.
Dragii mei, evitati locurile foarte aglomerate, deoarece, acesti criminali acolo actioneaza.
În rest,ce sa mai spun? Am ramas uimita si m-a cutremurat la propriu acest MESAJ.
Faptul ca ne-a fost transmis mai înainte, de -a intra acesti indivizi în România,este pentru că ,DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI ne iubesc, si ne-a dar răgaz pentru ca Autoritatile Române, să fie puse in garda si sa controleze la sânge, pe toti cei care intra în România. 
Dar oare ,va face cineva asa ceva? Va lua cineva in serios acest MESAJ??? 
Eu, dragii mei,mi-am facut datoria de suflet în Fața Lui DUMNEZEU, si a voastra a tuturor cititorilor.
Mai departe, să speram că MESAJUL va ajunge si la urechile Autoritatilor Române.
Doamne Ajuta, sa fie opriti la timp si sa fie bine!
                                            Cu dragoste ,Maria. 

9 comentarii:

  1. http://spirituletern.blogspot.ro/2016/02/mesaj-de-la-ashtar_28.html#comment-form

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru informatiile pretioase care le-am primit.

      Ștergere
  2. Nadejdea noastra nu o mai avem decat in DUMNEZEU nu mai exista protectie din partea STATULUI suntem pe cont propriu, asa sa ne ajute DUMNEZEU cu voia LUI sa trecem si peste necazul asta. Magdalena

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din totdeauna Singura noastră nădejde a fost si e decât in Dumnezeu si maica domnului..doar ca nu mulți își dau seama de asta încă...
      Si mie mi-a trebuit mult timp sa realizez lucruri care nimeni nu mi le-a spus niciodată
      Cu drag
      Bianca

      Ștergere
    2. Magdalena draga, incearca sa fii tu protectia ta, in rest ai dreptate... protectia statului nu exista... si nici nu va exista vreodata, doar impresia...

      Ștergere
  3. Mai oameni buni, voi chiar nu puteti iesi din frica? Nu mai cadeti in capcana acestei energii, caci va tine pe loc in evolutia voastra! Aceste forte intunecate se hranesc cu fricile voastre, chiar tineti neaparat sa le mentineti in viata? Aceasta frica este o energie negativa care va tine separati de Sinele vostru Inalt si se creeaza discordanta ,separare,despartire,uitare experienta de a fi deconectat.
    Frica nu ne aduce mai aproape de Dumnezeu ci ne conduce exact in directia opusa. Pe Dumnezeu il gasim in unitate nu in separare.
    Oamenii ar trebui sa inteleaga ce fel de energie folosesc si astfel stiu exact pozitia si locul unde se afla : in iubire-unitate sau frica-separare!
    TREZITI-VA DIN SOMN! SUNTETI INTR-O INCHISOARE! DAR CREDINTA VOASTRA ESTE CA SUNTETI LIBERI!
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
  4. AMINTITI-VA!Sunteti fiinte siblime, extrem de pretioase!
    Eliberati fricile, nu sunt ale voastre! Sunt induse intentionat, fiindca fortelor intunecate le este frica de forta voastra transformatoare.
    Priviti in interiorul vostru si descoperiti-va!
    Nu mai lasati pe nimeni sa se foloseasca de puterea voastra creatoare. Prin frica voastra ei creeaza ce doresc ei, nu ce doriti voi. Fiti constienti de energia care va insoteste in viata si veti stii de partea cui sunteti!Intentia voastra poate este buna dar este necesar sa constientizati de pe care nivel creati, caci stiti cum se spune;"drumul spre iad este pavat cu intentii bune"
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Didona, e greu pentru ei... nu stiu cum sa se elibereze! Multi nu realizeaza si nu stiu cum sa iasa din acest cerc vicios implementat, cerc unde apare si elementul frica precum si alte rele. Nu au interiorul suficient de "robust" incat sa aiba pe ce construi... ceva care sa ii ajute. Ei vor incerca la nivel rational sa nu le mai fie frica dar la prima rafala iar ii invinge frica... si toate celelalte. Si uite asa "cineva nevazut" profita...

      Ștergere
  5. ASTA ÎNSEAMNĂ CĂ SUNT DEJA ÎN ROMÂNIA ȘI SUNT LA "FILAJ".

    RăspundețiȘtergere