joi, 18 februarie 2016

EXPLOZIE LA O CENTRALA NUCLEARA ! POSIBIL ÎN RUSIA ! OBAMA ,PRESEDINTELE SUA , VA ACTIONA !


                                                        17 Februarie 2016,ora 23,25 noaptea !

                                               Dragii mei,

În aceasta noapte, în timp ce mă rugam la Bunul Dumnezeu si la Măicuța Domnului, brusc, nu mai sunt in camera mea, ci sunt sub Cerul liber, cu fața spre Răsărit. 
Aici dragilor, văd o Centrala Nucleara, din care iesea valuri ,valuri de fum dens alb si gri închis. 
Era daca vreti dragilor, ca la o explozie extrem de  puternica. Nu vedeam flacari ,ci numai asa ca în pozele de mai jos:                  
..
Tot ce era zid jos la Pământ, era acoperit de valuri de fum imens,de parca ar fi sarit toata Centrala nucleara in aer.
.
Aud glas dragilor, care spune asa :
                   ” Presedintele Statelor  Americii......!
               La întreaga arhiva  tardivă, a Moscovei...!”
Moment în care ,văd dragii mei o sală mare,precum cea a Parlamentului,sală ce era plina de oameni, ca la o urgentă si secreta Sedinta.
Apoi, aud din nou alt glas,care spune:
                      ”Am ajuns la mici aspecte ,despre cantitățile Radioactivității!”
Iar în acest moment dragilor,vad un birou in care se afla mai multe persoane,fiecare avand câte un monitor în fața sa. 
Un barbat priveste cu atentie, dreptunghiurile suprapuse de pe ecran, dreptunghiuri pe a căror laturi , scria mai multe cifre :
                     03    03    o3 ,
Erau dragilor multe cifre, dar eu aveam in fața mea, de mai multe ori scrise 03,pe diferite linii ale dreptunghiurilor suprapuse; pe celelalte cifre nu le vedeam clar. 
Cred dragilor ,că s-a voit ca sa iese in evidenta doar cifra : 03 ! 
Dragii mei, eu nu cunosc care sunt cantitatile permise in ceea ce priveste radioactivitatea nucleara. 
Ceea ce va pot spune cu certitudine, este faptul că, vom auzi de O CENTRALA NUCLEARA, care va avea grave probleme, dar care probleme, nu vor fi facute publice de buna voie, de cei care dețin Centrala Nucleara in cauza. 
Unde anume ,si când se va intampla aceasta, nu mi s-a descoperit intru totul. 
Din păcate, inevitabilul va avea loc.
                                     Cu dragoste,Maria. 
 
   
 

4 comentarii:

  1. ȘI TOT CU DRAGOSTE PRIMIM ȘI NOI. DE CE? PENTRU CĂ SUNTEM PUTERNICI!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa se intample ceva pe 3 martie?Ana

    RăspundețiȘtergere
  3. 30 de ani de la catastrofa nucleara de la Cernobil

    RăspundețiȘtergere
  4. Maria ai curajul sa spui data cand va avea loc explozia nucleara?Sau mai greseste si duhul sfant cateodata?

    RăspundețiȘtergere