marți, 9 februarie 2016

EXTRATERESTRI CONSTRUIȚI ȘI ÎN LABORATOARE !

    xxx                               30  Iulie 2014 , ora 9,30 dimineaţa !


                            O  SURPRIZĂ  DE  PROPORŢII !

                                                         ..

Astăzi dimineaţă dragilor, în timp ce scriam aici pe blog, aud un glas care spune ceva uluitor. Am sa citez mai întâi acel glas :

        "Cu Extraterestri, construiţi  în Laboratoare !
       Maya păşeşte pentru prima dată, pe Suny !"

Clipă în care văd cu ochii închişi, văd o încăpere mare,cu tot felul de aparate sofisticate , si în interior văd cel puţin doi bărbaţi în halate scurte albe. Unul din ei, chiar privea la un microscop de pe o masa dreptunghiulară. Iar in încăpere aliniaţi ca niste păpusi , erau circa 4 - 5  Extraterestri, cu tot cu trup. Nu aveau mai mult de 1,10 - 1,20 metri. 
Chipul lor, era alungit si cu doi ochi mari, negri -bleumaren şi oblici şi foarte lucioşi.   
Nu aveau nas, nu aveau gură. Culoarea  lor, era gri-argintie ! Ca şi în această poză : 
                                     
                                                   ..

Erau ca si niste copilasi de circa 8 anişori, atât de înalţi ! Isi miscau mâinile ,îşi mişcau ochii ,si priveau atent spre acei doi oameni, imbrăcaţi în halate albe.
Laboratorul pe care îl vedeam era tare sofisticat; cu aparatură pe care, nici în filme nu o vezi.
Dragilor, se pare că EXTRATERESTRI sunt clonati de noi pământenii. Asa cum clonăm oameni, animale, de ce nu am clona si EXTRATERESTRI, ca apoi  să-i trimitem acolo unde este nevoie de ei ,ca sa ne rezolve treburile în locul nostru !
Mai multe, nu mai ştiu ce să spun dragii mei !
Am găsit pe net, câte ceva despre Extraterestri,si despre reusita americanilor, care fabrică EXTRATERESTRI !
Cine este Maya, sau cine este Suny, eu nu stiu ! 
Stiu doar ,despre civilizatiile MAYA.... 
                                     Cu dragoste, Maria 

P.S.
Să nu se înţeleagă gresit ! 
Extraterestrii  adevărati,despre care am scris si voi mai scrie, exista !  Trebuie sa facem diferenţa !
Sa nu credeti acum că ,Extraterestrii sunt o inventie a americanilor !  Categoric NU !
EXTRATERESTRII au existat si exista din totdeauna, si sunt asa cum eu am relatat, iar ei locuiesc în SFERĂ !
Că omul este inventiv ,asta o stim cu totii ! Acesti EXTRATERESTRI construiti în LABORATOARE, sunt nişte roboţi făcuţi anume ,cu chip de Extraterestru.
Deci, să nu confundăm EXTRATEREŞTRI reali, cu acei care sunt fabricati !

Extratereștri: De ce tac civilizaţiile extraterestre? | Stiinta si ...

stiintasitehnica.com/featured-stories/de.../index.htmlTranslate this page
Sep 12, 2013 - Este arătat şi modul de construire al unui algoritm de decriptare. ... nu doar existenţa extratereştrilor, dar şi faptul că guvernul SUA a recepţionat 

Cea mai mare REUŞITĂ ŞTIINŢIFICĂ a anului 2014. "Am ...

www.antena3.ro/.../cea-mai-mare-reusita-stiintifica-a-a...Translate this page
May 8, 2014 - "Am creat viaţă EXTRATERESTRĂ în laborator" ... reuşită reprezintă prima dată când o celulă vie gestionează un alfabet genetic «extraterestru»”, a comentat Steven A. Benner, ..... Rusia pregătește o replică dură SUA și UE ..

2 comentarii:

  1. MULTI CARCOTASI VOR INTREBA PROBABIL DE UNDE STITI CA A SPUS SUNY CU "Y". VA EXPLIC ACUM PAREREA MEA. Y SE POATE INTELEGE DUPA FORMA SUNETULUI. SUNT OAMENI CARE VAD SUNETE. SI AM DOVEZI STIINTIFICE IN ACEST SENS,DAR NU LE VOI FACE PUBLICE NICIODATA.

    RăspundețiȘtergere