vineri, 1 august 2014

UN AVION BOEING , ÎN PERICOL !

                                         1 August 2014 , ora 8,20 dimineaţa !

                                                                  Dragii mei, 

Astăzi dimineaţă ,în timp ce scriam la calculator, aud brusc un glas ,care spune ceva ce m-a cutremurat.

                             " Un Boeing !
        Un  Boeing ,cu  multe persoane  la bord !" 
                       

                           .,

Clipă în care, văd în spatele meu, deşi eu eram cu faţa la calculator, văd spre Est ,O  PISTĂ  de Avioane, şi pe Pistă văd cu ochii inchişi fireste, văd UN  AVION , ce părea gata pentru  decolare.
Avionul, arăta precum acesta din poză, ca si mărime si culoare.
Adică, era mare, era cu botul spre nord, jumătatea de deasupra putea avea culoarea albă sau gri deschis, iar jumătatea  de pe desupt, adică burta Avionului era albastra violet. Asa precum în poza de mai sus.
Afara era ziua; iar locaţia  AVIONULUI era spre EST !  


                                            ...

Dragii mei, eu nu stiu ce se va întâmpla cu acest AVION  BOEING , care staţiona încă pe Pistă.
Glasul a avut grijă ca să -mi spună că, AVIONUL  are multe persoane la bord.
Şi tot acelaşi Glas, mi-a spus si numele AVIONULUI, Boeing !
Apoi am văzut AVIONUL pe PISTĂ , cu botul spre nord. 
Mai multe ,nu ştiu să mai spun. Pentru că mi nu mi s-a spus, nici ziua, nici Ţara , unde acest AVION BOEING , va avea grave  probleme, ca sa nu folosesc altfel de cuvinte mai tragice.
Doamne fereste , să auzim din nou de o altă mare TRAGEDIE aviatică !
                                  Cu dragoste, Maria.

Un comentariu:

  1. UN avion cu turisti romani a fost intors dinspre paris pe ruta bucuresti ptr anumite probleme ...nu se stie exact. Cautati pe ProTv stiri sau Realitatea

    RăspundețiȘtergere