vineri, 1 martie 2013

SUFLETUL MEU SI MINUNEA LUI DUMNEZEU !

12 noiembrie 2008, cand, in timp ce ma rugam, aud GLAS, puternic, care spune cu bucurie asa:
                    "EXTRAORDINAR ! PRIN FAPTUL CA, TOATE CATE SE INTAMPLA CU TINE...,ESTE O MINUNE,DE LA DUMNEZEU "!
Fratii mei, prin toate, cate se intampla cu mine, prin toate cate traiesc ,de 13 ani incoace, fara nicio indoiala, ca este O MINUNE de la BUNUL DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, care m-au invrednicit, ca sa traiesc toate, despre cate am scris si scriu, si voi scrie, pentru ca voi, Fratilor, sa credeti si sa nu va indoiti, de cate eu scriu; caci, nu sunt de la mine,ci ,numai de la CEL ATOTPUTERNIC SI ATOATETIITOR ! Sunt sigura, ca mai sunt in Lumea asta mare, si alte persoane, care aud GLASUL lui DUMNEZEU, si vad din TAINELE LUI, dar...de frica, de rusinea de a nu fi condamnati de lumea in care traiesc, nu spun nimic, pentru ca si ei, cred, ca li se pare, ceea ce aud sau ce vad. Sau, sunt prea mandri si plini de ei, si nu vor, ca lumea, sa-i considere nebuni. Mie nu-mi pasa, de cei care, ma trimit la psihiatru, sau imi spun ca sunt nebuna! Sa spuna, caci de aceea au gura; o spun ei, si nu eu. BUNUL DUMNEZEU, ma intareste si ma ajuta, in orice clipa, ca sa fac fata, gurilor rele, si celor necredinciosi. Mie, nu-mi este frica ,nici de oameni si nici de moarte ! Eu doresc doar,sa fac VOIA LUI DUMNEZEU, si sa ajut intotdeauana, pe cei in necaz !Dragii mei, sa nu va rusinati niciodata, sa marturisiti pe DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, si pe SFINTII SAI ! Cu pretul VIETII, sa aparati NUMELE DOMNULUI si al MAICII DOMNULUI. Cu multa dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu