luni, 18 martie 2013

VOI RASCOLI CERUL, PENTRU A GASI ,INDEMNUL !

Noapte de octombrie, cand in timp ce ma rugam ,aud GLAS puternic, care spune asa:
                         "VOI RASCOLI CERUL, PENTRU A GASI, INDEMNUL ! HOTARSC, ANUME, CUM SI CAND, TREBUIE SA SCRII".
Si dupa cum vedeti, fratilor, nu eu hotarasc, cum si ce sa scriu. Ci de fiecare data, cand stau la calculator, ma insoteste O LUMINA,stralucitoare, albastra -violet, sau...altadata rosie, sau aurie, sau verde de smarald, toate transparente si stralucitoare. Daca cumva, mi se intampla, sa gresesc ,vreun CUVANT, aud GLAS, in dreapta mea, care ma corecteaza, imi tot repeta, pana scriu asa, cum mi-a spus.
Dar ,iat ce spune UN ALT GLAS:
                         "LA BISERICA, VINE SI DOMNUL, SI OMUL "!(iar glasul se pierde).
Fratilor, si astazi dimineata,18 martie 2013, aud UN GLAS, cu o gravitate in ton, care spune asa:
                         "AM VAZUT CUM...INCA PE CER, STATEA UN CANCER..."!
Dragii mei, eu am vazut cum, DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI, ne iubeste pe toti deopotriva, si ne asteapta ,sa ne intoarcem ,trup si suflet, inima si cuget.
                                     Cu pretuire si dragoste,
                                                                            Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu