vineri, 15 martie 2013

SLAVA, INTRU CEL CE NE-AI ARATAT, LUMINA...

Este miezul noptii, si inca ma mai rog, la BUNUL DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI. Brusc, aud GLAS, care canta asa:
                    "SLAVA INTRU CEL ,CE NE-AI ARATAT LUMINA..SLAVA, INTRU CEI DE SUS, LUI DUMNEZEU SI PE PAMANT...PACE..!" CA PRIN IARASI, SCHIMBAREA TA ,LA FATA...ZIDITORULE ! ZIDITORULE ! FA ODIHNA DOAMNE.."(clipa in care, va cu ochii inchisi, O SFANTA ICOANA, a SFINTILOR ARHANGHELI ,MIHAIL SI GAVRIIL,ce mi-a fost adusa,in fata mea, si voiesc ssa sarut, picorul SFANTULUI ARH.MIHAIL, si chiar il sarut piciorul SFANT,si acolo unde, eu am sarutat piciorul, in SFANTA ICOANA, a aparut,O SEMILUNA, alba, foarte stralucitoare, care pulsa, precum inima noastra din piept.
Iata fratilor, ce spune UN GLAS, despre asfaltul Romaniei, citez:
                     "JUMATATE-I ASFALT ! ASFALT DE CANCER ! TE GASESTE, PE CANCER BOGAT :"LA SINDICATE, NU E SOMN, NICI IN RUPTUL CAPULUI...!
Dragii mei, la mine este somn, pentru ca, este miezul noptii.
                            Cu pretuire si dragoste,
                                                                     Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu