luni, 18 martie 2013

CELE NOUA LEGI ,ALE LUI MOISE !

Noapte tarzie, de octombrie, 2004, cand, ma trezeste ,brusc, UN GLAS, care spune asa:
                "CELE NOUA LEGI, ALE LUI MOISE ! RANDURILE RELE ! RANDURILE RELE, DIN FARFURIA ALTUIA. RESPIRA, INSEPT UN TREPIZESIS ! RANDURILE RELE..."!(moment in care vad cu ochii inchisi, O CARTE ,mare ,voluminoasa, cu file ingalbenite, si O MANA, care imi incercuieste, cu un pix, cuvantul ce era scris pe carte, si acesta era: TREPIZESIS!
Vad o silueta, ce tine in maini , doua mici, pasarele ,ca niste vrabiute, si le da drumul ,ca sa zboare; apoi, vad ca, in buzunarul sau, avea inca o mica, "vrabiuta",de culoare aurie, foarte stralucitoare,si care,mica pasare, iese din buzunar, si zboara, printr-o incapere, nu prea inalta, in timp ce, UN GLAS, spune:
               "LAS" CA ABIA, SE VAD ,CELE 9 LEGI, ALE LUI MOISII".(clipa in care ,vad din nou, CARTEA deschisa, si UN GLAS, care citeste in limba romana, dar, pe masura ce citea, literele se schimbau, in alta limba. Citesc si eu, in CARTEA care mi-a fost adusa, mai in fata, si vad ca, toate cele 9 LEGI, ale lui MOSII, incepeau cu, RANDURILE RELE, DIN CURTEA ALTUIA, DIN GRADINA ALTUIA, DIN FARFURIA ALTUIA...,si totul continua, dar eu nu le-am mai vazut.. In cele din urma, vad cum, pe CARTE, era incercuite si cuvintele : "ACUM, RESPIRA INSEPT, UN TREPIZESIS "! In urmatoarea clipa, totul a disparut.
Dragii mei, eu nu stiu a talmaci, aceste CUVINTE, dar stiu ca, DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI, ne iubeste pe toti, si voieste ca noi, sa luam aminte, la CUVINTELE SALE, si sa pazim, PORUNCILE SALE !
                                         Cu dragoste,
                                                              Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu