vineri, 29 martie 2013

SFANTA BISERICA....NICIODATA VANDUTA !!! FORTA NEVAZUTA, CARE M-A TREZIT SI MI-A DUS, MANA MEA LA FRUNTE, CA SA MA INCHIN !

B
Zori de octombrie, 2001 ! Dormeam, si brusc, ma trezeste ,un minunat si dumnezeiesc, rasunet, al CLOPOTELOR SFINTE ! Nu mai auzisem, niciodata, cum pot rasuna, CLOPOTELE ,CERULUI SFANT !           Aud ,GLAS, care spune asa:
                                 "ACOLO-I, DIMINEATA !" (clipa in care, aud CLOPOTELE SFINTE, ce rasunau, dumnezeiesc de frumos.
Asa cum, stateam culcata in pat, simt cum, O FORTA ,nevazuta, imi ridica MANA MEA, dreapta, imi aseaza cele trei degete, si mi-o duce la frunte, facandu-mi SFANTA CRUCE, fara voia mea ! De doua ori consecutiv, acea FORTA NEVAZUTA, mi-a facut SEMNUL SFINTEI CRUCI, eu simtind ,cum , MANA MEA ,grea, taia aerul. Dupa ce, FORTA NEVAZUTA, mi-a facut cu MANA MEA, SEMNUL SFINTEI CRUCI, aud, GLAS, care ma intreaba :
                                   "AI AUZIT , CLOPOTELE  ,DE LA BISERICA ?
(clipa in care, am in fata ochilor inchisi, UN CER SENIN, BLEU STRALUCITOR, UN CER DUMNEZEIESC, ce se indrepta spre Rasarit, pe CERUL , de noapte, al nostru..Eu, raspund, la intrebarea, GLASULUI, necunoscut:
                                "DA ! E CEL MAI FRUMOS VIS , AL MEU "! (si GLASUL din CER, continua):
                                "NICIODATA, VANDUTA "!
Ce sa va mai spun fratilor? Am ramas, uimita, uluita, de toate cele traite si auzite!
NICIODATA VANDUTA ! NICIODATA , SA NU VA INDOITI, DE EXISTENTA LUI DUMNEZEU, SI A MAICII SALE ! NICIODATA, SA NU HULITI, SAU SA BATJOCORITI, BISERICA LUI HRISTOS ! Ci sa mergem, in CASA DOMNULUI, sa ne inchinam, sa ne smerim, si sa ne curatim sufletul de pacate, prin TAINA, SPOVEDANIEI.
                                           Cu dragoste si cu pretuire,
                                                                                   Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu