duminică, 31 martie 2013

SE IMPLINESC, CELE SCRISE DE MINE ! DIN PACATE ,PUHOIUL DE APE CU NAMOL, AU INCEPUT, SA ADUCA PIERDERI MATERIALE, SI LACRIMI CELOR CARE AU DE SUFERIT, IN URMA INUNDATIILOR !

Dragii mei, spuneam cu ceva timp in urma, ca, IARNA, va pleca in sfarsit , dar prelungirea iernii, si-a pus amprenta, situatiei dezastruoase, ce abia ,este la inceput!
INUNDATIILE, abia au inceput.,si pe unde trec, fac prapad si aduc, pagube materiale, (deocamdata), precum si lacrimi de durere, vazand ca, munca de-o viata...se duce..pe "apa sambetei".(ca sa folosesc, o vorba din popor.)
Dragii mei, ar fi" bine "sa ramanem cu inundatiile, numai de pe urma zapezilor! Dar, nu stiu cum sa spun, din fericire pentru agricultura, sau din pacate, pentru noi oamenii, vor incepe PLOILE TORENTIALE, ce vor umfla, peste cota , apele, si acestea..vor inunda, ogoarele, strazile, casele oamenilor, si vor matura, pe alocuri, tot ce gasesc in cale; inafara, pagubelor materiale, care vor fi, in urma ploilor torentiale, ce vor veni.
V-am scris toate acestea, ca sa va convingeti ca, tot despre ce eu scriu, nu sunt de la mine, ci de la BUNUL DUMNEZEU, pentru ca eu, sa vi le spun mai inainte, de a se intampla,  si atunci cand se implinesc, voi sa va convingeti si sa credeti, in toate cate scriu..
Dragii mei, sa nu deznadajduim, ci sa fim blanzi si smeriti cu inima, si vom dobandi, IMPARATIA CEREASCA.                  Cu pretuire,
                                                          Maria.

2 comentarii:

  1. am sa comunic sieu cu tine

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu il iubesc pe domnul dumnezeu si maica domnului.am 80 de icoane fffffff frumoaseam sa tin legatura cu tine.

    RăspundețiȘtergere