duminică, 10 martie 2013

UN INGER DIN CER...CU MISIUNE ,PE PAMANT !

Dimineata de iunie, 2007, cand in timp ce dormeam, ma trezeste GLAS, care spune asa:
               "IISUS , A RANDUIT ! A TRIMIS..."( clipa in care vad cu ochii inchisi,cum CERUL se deschide, si din CER, coboara spre Pamant, UN INGER cu aripi albe stralucitoare, si cu vesminte, ca din culorile curcubeului. Ingerul, are parul castaniu, si sta in fata unei persoane, a unei siluete si vorbeste cu acea persoana, si-i spune sa priveasca CERUL,  in acea clipa privesc si eu, spre CER, si vad CERUL DESCHIS, si in CER ,UN TUNELE DE LUMINA,ALBA ORBITOARE! INGERUL, statea de vorba cu acea persoana, iar TUNELUL DE LUMINA, IL astepta ,ca sa-si termine MISIUNEA, si sa se urce ,din nou la CER.
Noaptea tarziu, ma trezeste ,UN CLINCHET DE CLOPOTEL, si in acel moment, vad langa capataiul meu, fireste, vad cu ochii inchisi,UN ROMB, auriu, ca rupt din Soare.Din mijlocul ROMBULUI AURIU, de dupa o perdea de romburi mai mici, iese MAICA DOMNULUI, imbracata, in vesminte, albastre violet, si de acolo, din LUMINA AURIE, langa capataiul meu, priveste la mine si-mi zambeste cu dragoste. In clipa urmatoare, totul a disparut, iar eu, eram tare fericita ca, de acolo, de SUS ,din CERURI, MAICA LUI DUMNEZEU, a coborat din CERURI, si a stat langa capataiul meu, zambindu-mi si intarindu-ma in CREDINTA !
         Dragii mei, sa fiti tari si neclintiti in CREDINTA si sa faceti si fapte bune. Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu