marți, 26 martie 2013

ALEGE ! VREI SA TE RAZBUNI SI SA FII FERICIT O ZI ? SAU ,MAI BINE,LASI DREPTATEA IN MAINILE LUI DUMNEZEU, SI VEI FI FERICIT ,O VESNICIE ?

xx
Fratilor ! Am auzit astazi, O PILDA, spusa de UN PREOT, la un post de radio si mi-a placut atat de mult, incat ,m-am gandit, ca e bine, ca sa v-o impartasesc si voua tuturor, caci, mare intelepciune, veti gasi, in aceasta PILDA.
Parintele spune asa:
Erau doi oameni in toata firea, erau si vecini, dar si lucrau in aceeasi intreprindere. Unul din ei, il tot supara pe celalat cu tot felul de lucruri marunte; radea de el, il facea in tot felul, il jignea; ii jignea familia.......,incat ,orice ar fi spus bietul om,  in apararea sa, nimic nu era bun, si era facut in continuare, de ras, in fata colegilor de serviciu. Vaznd bietul om, cum il facea de ras, s-a gandit , sa mearga la PREOTUL satului, sa-i spuna despre vecinul si colegul lui de munca, cum ca, ii face viata un iad. Si-i spune, PARINTE, nu mai pot! Nu mai suport ! M-am saturat, sa ma tot faca de ras,in fata colegilor, si pe nedrept. Astept,un moment prielnic, si ma voi razbuna pe el.
 Parintele, il asculta, fara sa-l intrerupa, si cand acesta s-a oprit, l-a intrebat?
            "Crezi oare ca, Razbunarea, este ce mai buna solutie? Incearca, sa-i vorbesti frumos, ca de la barbat la barbat,roaga-te la BUNUL DUMNEZEU si la MAICA DOMNULUI, ca sa ti se faca dreptate, si sa-l domoleasca,de la ura, pe acest om. "CE VREI ? SA TE RAZBUNI PE EL, SI SA FII FERICIT O ZI? SAU SA LASI DREPTATEA, IN MAINILE LUI DUMNEZEU, SI SA FII FERICIT,O VESNICIE?
El insa raspunde:
                  "PARINTE, nu mai vreau sa astept ,sa-mi faca DUMNEZEU, dreptate! M-am saturat! Pana acum, DUMNEZEU, nu a facut nimic, nu m-a ajutat,asa ca,imi voi face singur dreptate!
Parintele, trist, intreaba:        DA??? BINE ! HAI SA NE ASEZAM IN GENUNCHI, ACUM ,IMPREUNA,SI SA NE RUGAM ! TE ROG ,SA SPUI, DUPA MINE:
                                 "DOAMNE ! ITI MULTUMIM, PENTRU TOT ,CE NE-AI DAT PANA ACUM, DAR, DE AZI INAINTE,  NU MAI AVEM NEVOIE DE TINE ! PENTRU CA, NE FACEM SINGURI DREPTATE ".
Omul cu necazul,  cand a auzit, ce fel de Rugaciune, il indemna Parintele, sa spuna dupa el, ii spuse:
          DA......PARINTE ! CUM ADICA , NU MAI AVEM NEVOIE DE DUMNEZEU ?
Parintele,ii spuse: N-AI SPUS DUMNEATA, CA ITI VEI FACE, SINGUR DREPTATE? ATUNCI, CE NEVOIE ,MAI AVEM DE DUMNEZEU, DACA, NE FACEM SINGURI DREPTATE?
Omul rusinat si necajit, lasa,capul in jos, si zice:
                  PARINTE ! AM GRESIT ! VOI LASA PE DUMNEZEU, CEL PREA DREPT, CA SA-MI FACA DREPTATE !
Dragii mei, nu va razbunati, pe cel ce va supara! Ci, cu credinta si cu nadejde, rugati pe BUNUL DUMNEZEU si pe MAICA DOMNULUI, sa va ajute, sa va scoata din necaz si sa va faca dreptate , chiar de-ar fi sa asteptati toata viata. Puteti fi siguri ca, acolo SUS, DREPTATEA, va fi de partea voastra, daca va fi facuta, de BUNUL DUMNEZEU.
                                       Cu dragoste,
                                                             Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu