marți, 19 martie 2013

CEL MAI RAU SI MAI PACATOS OM , DE PE PAMANT....!

Fratilor! Am fost in aceasta seara, la SFANTA BISERICA, la SLUJBA CANONULUI CELA MARE, A SFANTULUI ANDREI CRITEANUL.
A fost, foarte frumoasa, si vindecatoare pentru suflet. La sfarsitul SFINTEI SLUJBE, PARINTELE ,ne-a spus, doua PILDE.
             Imi doresc, sa vi le spun si voua, caci, sunt pline de Intelepciune.
DUMNEZEU, IL cheama la EL, pe PROOROCUL MOISE, si-i spune :
                      "ALEGE ,10 OAMENI ,PE CEI MAI INTELEPTI,SI DUPA ACEEA, VII LA MINE !
MOISE, cauta si gaseste, pe cei mai INTELEPTI dintre INTELEPTI, zece ,la numar, si-I spune lui DUMNEZEU...:
                       "DOAMNE ! AM ALES !"
DDUMNEZEU, Ii spune :
                         "ACUM, ALEGE DIN CEI ZECE, PE CEL MAI INTELEPT, SI TRIMITE-L IN LUME, CA SA GASEASCA, PE CEL MAI RAU SI MAI PACATOS ,OM DIN LUME, SI SA-L ADUCA LA MINE"!
Moise, S-a supus intocmai lui DUMNEZEU, si a trimis in LUME, pe acel OM INTELEPT, ca sa gaseasca, pe cela mai pacatos si mai rau, OM ,din Lume. Inteleptul, a umblat prin LUMEA larga, timp de 4 ani. A vazut ,tot felul de oameni, si mai rai, si mai putini rai, dar nu s-a putut hotara, sa ia o decizie. Si dupa 4 ani,se intoarce, in fata lui DUMNEZEU, si-I spune :
                         "DOAMNE, AM CAUTAT TOATA LUMEA ASTA, SI NU AM GASIT, PE CEL MAI RAU SI MAI PACATOS OM! PENTRU CA, EU CRED, CA,EU SUNT CEL MAI RAU SI MAI PACATOS OM, DE PE PAMANT.!
DUMNEZEU, i-a grait asa:
                          "BINE AI SPUS ! CACI , NIMENI NU ARE DREPTUL, SA JUDECE FAPTELE, BUNE SAU RELE, A APROAPELUI SAU, INAFARA DE MINE !".
Dragii mei, este SFANTUL SI MARELE POST, AL SFINTELOR PASTI, sa incercam sa fim ,mai buni, mai milostivi si sa nu judecam, pe cei care gresesc, pe cei care, nu postesc..,ci sa ne vedem de pacatele noastre, sa fim smeriti, si sa mergem la SCAUNUL SFINTEI SPOVEDANII,ca sa fim iertati si sa ne invrednicim, sa primim, SFANTA SI DUMNEZEIASCA IMPARTASANIE !
                                               Cu dragoste,
                                                                   Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu