sâmbătă, 16 martie 2013

Immmm! BULGARIA ! BULGARIA ! VOM AVEA NOI VOINTA, SA TINEM SFANTUL POST, AL SFINTELOR PASTI ?

Dimineata de noiembrie, cand ,in timp ce ma rugam, aud GLAS, care spune asa:
                    "Immmm...,BULGARIA ! UNU ! DOI ! TREI .! CURATATI DE TOATE SI DE PAINE....!CA ACOLO, ESTE IMPARATIA CERURILOR  !
Putin mai tarziu, aud din nou,alt GLAS, care spune asa:
                     "Immmm! CREZI CA, AM SA TIN TOT POSTUL ? (si un alt GLAS, spune cu dojana):
                     "POGORATU-SA IISUS "!
Dragii mei, sa incercam sa postim, in SFANTUL POST, AL SFINTELOR PASTE, caci numai asa, ne vom vindeca si inima si sufletul. Vom fi ,mai sanatosi trupeste si sufleteste.
Un alt GLAS, in alta dimineata, se roaga as, in timp ce ma rugam eu,citez:
                      "DA-MI DARUL TAU DOAMNE ! PENTRU CA,ACESTA MA VA PAZI, CA SA NU FAC, NICIO GRESEALA, SI VA FACE, SA-TI FIU PLACUT,IN TOATE LUCRURILE MELE"!
Fratilor, sa IL rugam si noi, pe BUNUL DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI, ca sa ne daruiasca, iertare de pacte, dragoste si putere,ca sa trecem cu bine, SFANTUL POST, AL SFINTELOR PASTI, pentru a ne fi de folos, atat trupului, dar mai ales, sufletului.
                                    Cu multa dragoste si pretuire, pentru voi toti,
                                                                                                        Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu