vineri, 15 martie 2013

TOT MAI AVETI INDOIELI ?

Dragii mei, scriam cu doar cateva zile in urma, mai precis, pe 12 martie 2013 ca ,iarna nu va pleca, si ca zapada era pana la jumatatea gardurilor si masinile acoperite. Din nefericire, ceea ce am scris, s-au adeverit ! IARNA FACE ,RAVAGII ATAT IN UNGARIA (cel mai grav),dar a venit si la noi, incepand cu nordul MOLDOVEI, unde deja este zapada.
                  FRATILOR, sa nu va indoiti de toate cate scriu. Asa cum am mai spus, nu stiu ziua si locul, dar se adevereste, mai devreme sau mai tarziu.
Toate,despre cate scriu, nu sunt de la mine, ci sunt de la DUMNEZEU si de la MAICA DOMNULUI. Aud GLASUL lui DUMNEZEU ,precum ne auzim noi, unii pe altii, oamenii. Si niciodata, nu o sa adaug ,ceva de la mine, ci voi scrie, exact asa cum imi este, spus de SUS.
Am atatea sa va spun, care se vor intampla, dar nu le pot scrie, caci, as crea panica. Mai bine, asa,cat sa credeti si sa va convingeti de ADEVARUL ADEVARAT ! Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu