luni, 11 martie 2013

MINUNEA, SFINTEI ICOANE CU ARHANGHELUL MIHAIL, CARE A FOST PESCUITA, DE UN PESCAR !

In anul 2007, am primit in DAR, O SFANTA ICOANA, mare ca dimensiune(70cm cu 50 cm), cu rama de lemn, neagra, si lata de -o palma . Dar ,o data cu acest DAR SFANT, am primit si povestea adevarata, a acestei SFINTE ICOANA.
Intr-o zi, bate la poarta doamnei PREOTESE, ce locuia in casa parohiala, o batranica, ce avea un bagaj mare, intr-o geanta mare. Si- o roaga pe d-na Preoteasa, sa-i asculte povestea, pe care am s-o relatez eu mai jos.
               'D-na preoteasa, v-am adus aici, O ICOANA, pictata a SFANTULUI ARHANGHEL MIHAIL, pe care O port cu mine, oriunde m-as duce, mai mult de 2 zile de acasa. Am venit sa v-o incredintez, caci, nu stiu, cat o sa mai traiesc si doresc sa fie ,pe maini bune. Bunicul meu, era pescar de meserie ,si mergea la pescuit, cu o mica barcuta din lemn, pe care, si-o construise singur.. Si intr-o zi, cand a aruncat plasa in apa, ca sa prinda peste, a simtit ca, era tare grea, si a tras-o din apa, vazand ca in ea, era ceva, ca o valiza din lemn, ce era invelita toata, in namol si in tot felul de crengi uscate. Bunicul, ia mica valiza, o pune in capatul barcutei, si merge mai in fata, ca sa ia o carpa, sa o stearga de namol, si sa vada, ce este. Intr-un minut, se intoarce, cu un prosop in mana, si cand colo, ce sa vezi? MARE MINUNE! Presupusa valiza, era de fapt, SFANTA ICOANA, a SFANTULUI ARHANGHEL MIHAIL, care se curatase singura si stralucea precum SOARELE pe CER. Are un fond auriu, stralucitor, iar SFANTUL ARHANGHEL MIHAIL, vesminte rosii, cu aripi de lumina alba. Bunicul, ramasese uluit,de ceea ce se petrecuse, si de atunci, SFANTA ICOANA, a ramas,in casa lor, ca apoi, Bunicul, SIMTIND CA SFARSITUL, ii este aproape, a incredintat SFANTA ICOANA, nepoatei sale, care acum ,simtind si ea, ca sfarsitul i se apropie, fiind in varsta, a venit la SFANTA BISERICA, sa O incredinteze si sa fie in siguranta. Cand, d-na PREOTEASA, si-a simtit SFARSITUL APROAPE, mi-a incredintat mie, SFANTA ICOANA, iar eu, O TIN, la loc de cinste, in casa, pana cand....voi simti si eu, ca mi se apropie sfarsitul si cu siguranta, O VOI INCREDINTA, cuiva, care va avea grija de EA. Aceasta a fost, povestea adevarata, a SFINTEI ICOANE, CU ARHANGHELUL MIHAIL ! Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu