vineri, 1 martie 2013

BUCURA-TE ! CA AI RUSINAT, LEMNUL ACESTA....!

Noapte de 6 dec 2008, ziua SFANTULUI IERARH NICOLAE ! Ma rog, stand in genunchi, in camera mea, cand ,brusc, cu ochii inchisi, vad O CARTE, a SFANTULUI IERARH NICOLAE, care imi este adusa ,sub ochii mei, si vad scris,pe CARTE, asa:
                                 "BUCURA-TE ! CA AI RUSINAT, LEMNUL ACESTA.."! (clipa in care, aud GLAS, din CER, care spune, exact cum scria pe CARTEA SFANTULUI NICOLAE, adica asa:
                                "BUCURA-TE ! CA AI RUSINAT, LEMNUL ACESTA..."! (si glasul dispare).

Putin mai tarziu, aud din nou, alt Glas, care spune asa:" AICI, AI MISCAT IN PAMANT, PAMANTULE !
                                                                                "IAR ACOLO, AI FOST TAMADUIT "(si glasul se pierde ca un ecou).
Dimineata in zori, ma trezeste Glas, care spune asa:
                               "VEI DA ,SPRE BUCURIE, BUCURIA SUNETELOR! ITI MARIM VOLUMUL, CU PUTEREA, SFINTEI CRUCI ! SI AL DIAVOLULUI....(clipa in care, vad in fata ochilor mei inchisi, UN SFANT, CU VESMINTE, foarte frumoase, rosii si catifelate). Dragii mei, dupa cum vedeti, BUNUL DUMNEZEU, mi-a dat puterea, receptarii sunetelor ceresti, pentru ca eu, sa vi le daruiesc, voua tuturor, celor care CREDETI si nu va indoiti, de PUTEREA lui DUMNEZEU., si sa va fie voua, spre bucurie cereasca, spre pace si liniste sufleteasca! Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu