miercuri, 27 martie 2013

IMPORTANT E ,NU SA STII, SA GANDESTI ORTODOXIA. ! CHINUL DE PE FOCUL PAMANTULUI...!

Noapte de octombrie, 2001, cand,in timp ce ma rugam, aud brusc, GLAS, care spunea ferm asa:
                                      "IMPORTANT E, NU SA STII SA GANDESTI ORTODOXIA!
                                      CI ,SA FACI, ORTODOXIA "! (si glasul dispare ca un ecou).
Putin mai tarziu, aud din nou GLAS, care spune asa:
                                       "CHINUL, DE PE FOCUL PAMANTULUI, TE PUNE ,SA-L ALEGI"!
Si dupa alte 30 min, ce credeti? Aud GLASUL, tovarasei ELENA CEAUSESCU, care isi exprima..o dorinta, citez:
                                       "EU VOTEZ, CA PLAGIATOR ! UITE ASA! VAGAUNA SOVIETICA "(si glasul tovarasei, dispare).
Dimineata, in zori de zi, aud UN GLAS, care spune,ceva, cu mare talc, citez:
                                          "MI-AM UITAT, FORTELE !
                                            MI-AM LUAT, FORTELE !
                                           MI-AM ZBATUT, FORTELE !
                                           MI-AU LUAT, FORTELE !"
Dragii mei, eu nu stiu a le talcui, fara a nu gresi; o sa va las pe voi, sa le talcuiti.
Si iata ca, la numai cateva minute, aud GLAS, increzator si iubitor:
                                           "BUNUL DUMNEZEU, ESTE CU MINE !
                                             SI NU V-A FI SUPARAT, PE NIMENI. PE NIMENI !"
Asa este, dragilor ! BUNUL DUMNEZEU, nu este suparat pe cel, care greseste, si ca un fiu, vine si ingenuncheaza, in fata SFINTEI ICOANE, si cu lacrimi de pocainta, zice:
                 "DOAMNE ! AM GRESIT LA CER SI LA PAMANT! TE IMPLOR, DOAMNE, IARTA-MA ! IARTA-MA ! IARTA-MA !
                  Si eu va cer iertare, voua tuturor, de am gresit cu ceva, sau de v-am suparat cu ceva.
                              Cu pretuire si dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu