marți, 26 martie 2013

DREPTATEA TA, ESTE DREPTATE ,IN VEAC, SI CUVANTUL TAU, ADEVARUL ! DA...,REFACETI CERUL, DA? NOI , SUNTEM SINGURII, CARE, AM PUTEA SPUNE VREODATA, CA AI INNEBUNIT !!!

xNoapte de octombrie, cand ,in timp ce ma rugam, aud GLAS, care spune asa:
                          "DREPTATEA TA, ESTE DREPTATE ,IN VEAC SI CUVANTUL TAU, ADEVARUL "!(si glasul dispare).
Dar, dupa cateva minute, aud din nou ,GLAS,din CER, care spune cu fermitate asa:
                              "NOI, SUNTEM SINGURII, CARE, AM PUTEA SPUNE VREODATA, CA AI INNEBUNIT "! (dupa cum vedeti fratilor, inca din 2001, DUMNEZEU, stia ca, la un moment dat, eu voi face publice, aceste CUVINTE ale SALE, si ca ,oamenii, ma vor crede nebuna.; dar, am si primit tot felul de mesaje si recomandari, de genul acesta, de la cativa cititori. Atat timp, cat, eu stiu ce traiesc si aud CUVANTUL LUI DUMNEZEU si VAD MINUNILE SALE, poate sa spuna, cine ce vrea. Dumnezeu vede tot, aude tot, si va face DREPTATE!
Si iarasi, peste cateva minute, aud GLAS, care mi se adreseaza asa:
                             "CELE ,DE LA DUMNEAVOASTRA ! MAI ALES, CELE DE LA DUMNEAVOASTRA ! SA LE DATI CUIVA, SA LE SPUI, CUIVA ! (iar glasul meu, spune);
NU CUNOSC ! NU STIU !(la care celalat glas, continua):
                               "DA ! SA LE DAI ! DA ,VA ROG FRUMOS, SA VI LE FACETI .!"
Si.....,dupa cum vedeti, le fac cunoscute, toate CELE, care sunt la mine !
Dimineata in zori, aud GLAS, care spune asa:
                                 "IN LOC SFANTA,SA STEA UNDE STA....,CONSTELATIE, UNICA, UNICA !(si un alt glas,spune): "E ADEVARAT ! ARE ,CONSTELATII MICI ! REFACETI CERUL, DA ?(si glasul dispare).
Dragii mei, sa avem nadejde si credinta,in BUNUL DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI, ne va ajuta, sa trecem mai usor, peste toate necazurile.
                               Cu dragoste,
                                                  Maria
                                       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu