vineri, 29 martie 2013

DUHUL SFANT, SFANTA TREIME SI SFANTA CRUCE, ASTAZI DIMINEATA, IN PLAFONUL CAMEREI MELE !

                                                       30 MARTIE 2013 !

Dimineata de 30 martie, 2013, ora 5,45, cand m-am trezit, la auzul unor glasuri din CER, care aduceau, lauda si slava, lui DUMNEZEU si MAICII DOMNULUI.
Cum inca stateam in pat, deschid ochii si vad in plafonul camerei mele, deasupra patului meu, vad trei pete de culoare, gri inchis, pana la negru, care se miscau pe plafon, precum umbra noastra cand mergem.
Inchid ochii, si astfel, vad MARE MINUNE !
               Vad cu ochii inchisi,  in CERUL DE NOAPTE,  vad ,UN NOR, albastru violet, catifelat si transparent. In acest NOR, ISI FACE  APARITIA...DUHUL SFANT ! UN PORUMBEL PUFOS, ALB ORBITOR, CA STRALUCIRE, CU ARIPILE SALE,LARG INTINSE, CU FATA SPRE MINE, si asa, dadea din ARIPILE SALE, si zbura pe loc, in NORUL albastru violet. Era uluitor, ceea ce vedeam. Nu-mi venea a crede; deschid ochii, si privesc plafonul, aceleasi umbre, si-i inchid la loc, si vad poe DUHUL SFANT, sub forma de PORUMBEL, cu ARIPILE SALE, larg intinse.
In urmatoarea clipa, ceea ce am vazut, se topise ca un fulg in palma noastra, si acum vad, tot cu ochii inchisi, tot intr-un NOR ALBASTRU VIOLET, vad un....X ... mare de lumina alba, stralucitoare, si in unghiul de sus, al   X   -ului de lumina alba, IL VAD PE DUHUL SFANT, sub forma de PORUMBEL ,alb stralucitor, cu ARIPILE INTINSE, MISCANDU-SE PE LOC, si la partea de jos, al    X    -ului, in stanga, erau degetele de la piciorul drept al MANTUITORULUI, ce straluceau, ca UN SOARE; iar in partea dreapta, era piciorul TATALUI CERESC, care stralucea ,tot ca un soare.
Si astfel, vad, pe DUHUL SFANT, SUS, in unghiul   X  -ului, si degetele de la piciorul MANTUITORULUI si al lui DUMNEZEU ,TATAL CEL CERESC, in partea de jos, al   X  -ului de lumina.
Si acestea, dispar ca prin topire, si-n locul lor, tot intr-un NOR ALBASTRU VIOLET, stralucitor, iese la suprafata, din adancul norului, ca din apa iese, O SFANTA CRUCE, ALBA LUMINOASA, mare si stralucitoare, de la care, din toate unghiurile, ieseau RAZE ALBE DE LUMINA, STRALUCITOARE, asa incat, SFANTA CRUCE, parea inconjurata de UN SOARE ALB, stralucitor. A ramas, 3-4 sec, am admirat-O, si m-am inchinat in gandul meu, nestiind cum sa-I multumesc, BUNULUI DUMNEZEU SI MAICII DOMNULUI, pentru toate aceste MINUNI, din TAINELE CERULUI SFANT !
In fiecare dimineata, fratilor, cand deschid ochii, vad ca, in plafon ,deasupra patului meu, se afla ceva, sau cineva, si cand inchid ochii, vad ca, in timpul somnului meu, DUMNEZEU, a trimis, pe SFINTII  SAI, ca sa-mi vegheze, somnul, pentru ca , duhurile rele , sa nu aiba nicio putere asupra mea, pentru ca eu, sa pot recepta si scrie, CUVANTUL SAU !
                                                Ca intotdeauna, cu dragoste,
                                                                                           Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu